18 Reacties
3 jaar geleden
Wij hebben ook vloeibare omeprazol! 2 ml per 24 u. Ons kindje is 4 weken en ongeveer 4,2 kilo.
3 jaar geleden
Wij hebben het ook. Het is 2.5 ml per dag, eenmaal geven. Baby is 4 weken en weegt zo'n 4.6kilo.
3 jaar geleden
Als ik jullie reacties hieronder zie, ga ik ook maar de arts bellen. Onze meid krijgt dan ook teveel 🥹
3 jaar geleden
Vinden jullie kindjes het drankje trouwens ook zo vies? Vind zelf de smaak ook best heftig voor een baby
3 jaar geleden
Wij hadden ook 2ml per 24uur, zou wel even na bellen waarom je arts dit dan voorschrijft, misschien is er een reden?
3 jaar geleden
Reactie op Boterbloempje99
Vinden jullie kindjes het drankje trouwens ook zo vies? Vind zelf de smaak ...
Hup, ik doe het in de speen (wat grotere maat dan ze normaal heeft) en door de zuigbehoefte krijgt ze het heel makkelijk met een vies gezicht naar binnen.
We hebben nu een medicijn fles gekocht ( is zo'n speciaal micro flesje) en moet zorgen dat de smaak papillen wat ontzien worden. Morgen proberen.
https://www.baby-dump.nl/product/voeding/432/nubyflessen-bekers/4553/nubymini-flesje-0mnd/46506/nuby-mini-flesje-0mnd/101119/
3 jaar geleden
Reactie op Melissant
Hup, ik doe het in de speen (wat grotere maat dan ze normaal heeft) en door ...
Oh goeie tip! Wij geven het nu in het spuitje wat de apotheek meegaf. Maar dat daardoor zit het drankje door zn hele mond, spuugt hij de helft weer uit en is het echt krijsen omdat het zo'n heftige smaak is.
Vanavond eens met een speen proberen!
3 jaar geleden
Reactie op Melissant
Wij hebben gebeld, assistente zei ook dat het teveel was en de dosering aan ...
Okee gelukkig dat je alert was en het niet zomaar heb gegeven!
3 jaar geleden
Reactie op Mirth93
Een ander, maar gerelateerd vraagje.. ik heb voor mijn zoontje een ander mi ...
Spuitje in een speen doen en zorgen dat die er op sabbelt en leegspuiten in de speen, dat werkte hier!
Heb je nexium?
3 jaar geleden
Jaaa wij hebben het vanavond ook met een speen van een fles gedaan. Ging een heel stuk beter.