9 Reacties

3 jaar geleden
Waarom wil je een stoel bijboeken voor de baby? Die zit toch bij jou, niet in de stoel? Een maxicosi kan er ook niet op.
Bedoel het niet onaardig of belerend, maar vraag het me oprecht af haha.
Wij gaan in september waarschijnlijk nog vliegen en dan boek ik gewoon 2 stoelen voor mij en mijn man, de baby doe ik in een draagdoek bij me en boek wel extra bagage bij voor de kinderwagen.

3 jaar geleden
Wij hebben hiervoor al even contact gehad met de klantendienst van brussels airlines, wij vliegen in september met hun. Voorlopig moesten we enkel onze eigen stoelen boeken, zodra de baby geboren is mag ik bellen en geef ik de naam en geboortedatum van de baby door. Je hoeft geen stoel te boeken, ze zit gewoon op je schoot, maar ze heeft wel een ticket nodig en reispaspoort zeiden ze ons. Je betaalt voor de baby ook enkel de taksen, geen ticket prijs.

3 jaar geleden
Ik heb ook al geboekt bij Transavia voor de zomer en moest idd alleen voor onszelf boeken en baby later toevoegen. :)

3 jaar geleden
Reactie op Mariska_
Wij hebben hiervoor al even contact gehad met de klantendienst van brussels ...
Achso!

3 jaar geleden
Hier ook een vakantie geboekt via TUI, baby kan je gewoon mee boeken zit bij je op schoot, je krijg voor de baby ook nog gratis 10kg extra bagage zoals kinderwagen etc. Wij hebben nu geboekt als naam: baby en geboorte datum van dag van boeking, dit mogen we later gewoon kosteloos aanpassen 😊

3 jaar geleden
Wij hebben ook al geboekt bij transavia. Als naam moesten wij gewoon baby invullen en achternaam. En geboorte datum de uitgerekende datum. Als de kleine dan geboren is past de klantenservice dit voor ons aan

3 jaar geleden
Reactie op Chef Lissocat
Waarom wil je een stoel bijboeken voor de baby? Die zit toch bij jou, niet ...
Je moet een stoel boeken voor de baby omdat iedere passagier, dus ook de baby, geregistreerd moet staan in het vliegtuig. Wil niet zeggen dat je letterlijk een stoel boekt want tuurlijk neem je de baby lekker bij je. Maar dan staat zijn naam op de passagierslijst en dit is verplicht. Hierbij krijg je bij sommige operators zelfs extra 10kg bagage voor je kinderwagen ed.