17 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb nu de voorgevormde van Noppies, die vind ik wel fijn. Heb 2 verschillende aan de ene zit een kanten randje aan de bovenkant zodat je ook wat minder “‘naakt” voedt (niet de beste foto maar als voorbeeld 🙈). Dat met de bh van de bonprix had ik ook continu 😩

3 jaar geleden

https://www.noppies.com/nl-nl/positiekleding/noppies-voorgevormde-voedingsbh-mesh-black-66733-c270.html Ik heb een paar van deze, en vind die erg fijn zitten! Nu ook nog in de aanbieding 😊

3 jaar geleden

Ik zou eentje van carriwell proberen. Weet niet welke cup je hebt maar ik ben van 80C naar E gegaan in de zwangerschap en ze zitten nog prima met die cupmaat in ieder geval, stevig genoeg. Je kan padded of niet padded kiezen. Als je de padded kiest zie je geen zoogcompres afdrukken. Ik heb er overigens geen met beugel, die zijn er wel maar dus geen ervaring.

3 jaar geleden

Reactie op rianne_hvv

Ik heb nu de voorgevormde van Noppies, die vind ik wel fijn. Heb 2 verschil ...
Wat een lieve foto🥰

3 jaar geleden

Thanks! Volgens mij is dat dezelfde die Rianne_hvv laat zien. Ik heb m besteld

3 jaar geleden

Reactie op rianne_hvv

Ik zie dat deze ook aan de zijkant zo'n lijn heeft lopen, had het idee dat ik daardoor bij die van bonprix last kreeg. Heb je dat bij deze niet?

3 jaar geleden

Reactie op kimjeroense

Ik zou eentje van carriwell proberen. Weet niet welke cup je hebt maar ik b ...
Thanks!!

3 jaar geleden

Reactie op Chris5

Ik zie dat deze ook aan de zijkant zo'n lijn heeft lopen, had het idee dat ...
Bij mij zit dat aan de zijkant best wel een soort van los, en niet strak zoals bij bonprix

3 jaar geleden

Ik ben heel blij met de voedingsbh van Anita. Zelf een grote cupmaat (cup I) en daar is deze ook perfect voor

3 jaar geleden

Ik heb de 3in1 voedingsbh van Medela sinds kort. Daarmee kan je ook handenvrij kolven. Voordien had ik er van DIM van op Zalando. Die knelde een deel van mijn borstweefsel af met pijnlijke, rode, klieren tot gevolg. Die van medela voelen heel stevig. Er zit ook een uitneembare padding in waardoor je een mooiere vorm krijgt. Die heb ik er uit voorlopig, voor thuis hoeft dat ook niet 😄 https://www.medela.nl/borstvoeding/producten/zwangerschaps-en-borstvoedingslingerie/3-in-1-beha

3 jaar geleden

Reactie op Bobo96

Ik ben heel blij met de voedingsbh van Anita. Zelf een grote cupmaat (cup I ...
Ja ik heb er ook 2 van Anita, ze zitten heerlijk. Wel wat duurder maar met grotere cupmaat zitten ze echt top!

3 jaar geleden

Ik heb ze ook van Noppies, zowel voorgevormd als niet voorgevormd. Vind ze heel fijn. Heb er overigens ook twee van ‘Dorina’ via zalando. Zij wel voorgevormd maar zonder beugel. Ook heel fijn!

3 jaar geleden

Voor grote cupmaten vind ik Lace Lingerie een fijne site. Hebben ook veel keuze in voedingsbeha's. Niet heel goedkoop, maar als je een goede steun én pasvorm wilt is dat helaas bijna niet goedkoop te vinden 😢 Ze hebben wel voor nieuwsbriefabonnees bijna altijd een lopende kortingscode, dus slim om je daarvoor aan te melden, als je iets interessants ziet!

3 jaar geleden

Zelf heb ik de beugelbh van noppies geprobeerd maar met de zilverkapjes lijkt het alsof ik mega tepels heb😅 Zelf ben ik nu enorme fan van de prima dona twist. Die is duurder in aankoop maar zalig qua steun en vorm, mooie kantjes inbegrepen 😉

3 jaar geleden

De voedingsbhs van de h&m!

3 jaar geleden

Reactie op rianne_hvv

Wat een lieve foto! En heb de bh besteld, ben benieuwd!

3 jaar geleden

Reactie op Anoniem97533

De voedingsbhs van de h&m!
Ja hier hetzelfde! Ideale BH’s en zeker niet duur!