11 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb het vorige week twee keer gedaan, met 40+1 en 40+4. Ik vond het heerlijk ontspannend en heb er best van genoten. het heeft bij mij niet tot bevallen gezorgd. Ben uiteindelijk met 41 ingeleid.. maar ik had toen al wel (ongemerkt) 5cm ontsluiting, dus kan wel zijn dat het toch wel wat effect heeft gehad.
4 jaar geleden
Mijn vorige bevalling begon in de avond na sochtends voetreflex te hebben gedaan, dit was toen op de uitgerekende datum. Dit keer al bij 39.2 gedaan en zorgde het voor gerommel maar meer niet. Op 40.2 nog een keer, zelfde verhaal. Uiteindelijk op 40.4 een hele vlotte bevalling. Ik denk dat het helpt, maar jouw lijf en de baby moeten er ook wel klaar voor zijn, succes!! Hoop dat het je gaat helpen!!
4 jaar geleden
Ik had op 41w een stuk van de slijmprop verloren en heb de volgende dag vier dingen gedaan; een warm voetenbadje met massage door m’n partner, buik ingesmeerd met olie plus 3% etherische olie van scharlei (baarmoedersamentrekkend dus enkel te gebruiken als je voorbij de uitgerekende datum bent!!), bij mezelf drukpunten op m’n duim gestimuleerd (accupressuur, vond daar goeie info over op internet) en een fikse wandeling met m’n lief in de natuur. Had al wat voorweeën en s avonds kwamen er gelijk meer weeën. Hele nacht weeën gehad en Volgende dag bevallen 🥰 wat er nu precies heeft gewerkt en of ik zonder ook zo vlot was bevallen; geen idee! Maar toch het proberen waard om een inleiding te voorkomen.
4 jaar geleden
Toevallig ga ik morgen voor een voetreflex en acupunctuur behandeling ben nu 39 weken. Ben heel benieuwd wat het doet of niet haha 😆
3 jaar geleden
Deze link dus naar de drukpuntenmassage/acupressuur. Hoe gaat het met jullie ondertussen? Al wat beweging?
3 jaar geleden
Reactie op Carpe diem
Deze link dus naar de drukpuntenmassage/acupressuur. Hoe gaat het met julli ...
Heb wel echt sinds de behandeling veel gerommel in me buik voor weeen ect dus doet wel echt wat voor me gevoel alleen zet nog niet echt door 😆
3 jaar geleden
Reactie op marloessteijl
Heb wel echt sinds de behandeling veel gerommel in me buik voor weeen ect d ...
Spannend he… wens je een mooie bevalling toe!