78 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Muis91
Is de baby al ingedaald? Want ik had echt last van indalingsweeën, dat voel ...
Jaa hij is ingedaald en ligt al vast met zijn hoofdje
4 jaar geleden
Ik denk dat dit het begin is ! Ik heb dit met 3 zwangerschappen zo ervaren dus veel succes laat ons zeker weten . Spannend !
4 jaar geleden
Ik heb dit ook al 2 weken ook 2 weken geleden al ontsluiting gekregen maar het zet maar niet door ik ben aankomende week 37 weken , dus nu gewoon afwachten 😊
4 jaar geleden
Mijn voorgevoel bleek toch te kloppen. Gisteravond om 18:00 uur zijn spontaan mijn vliezen gebroken met precies 37 weken. Verloskundige is langsgekomen en heeft het hartje van de baby gecontroleerd etc. Morgen om 17:00 uur mogen we ons melden in het ziekenhuis voor een hartfilmpje en maandagochtend zal ik worden doorgeleid als ik al nog niet eerder ben bevallen.
4 jaar geleden
Mijn voorgevoel bleek toch te kloppen. Gisteravond om 18:00 uur zijn sponta ...
Spannend!
4 jaar geleden
Ik ben nu 37+3 sinds vorige week last van harde buiken, kindje is iets rustiger. Einde dag vaak last van mn onderrug en heel onrustig zelf. Vannacht totaal niet kunnen slapen, pijn aan mn rug en heel erg last van rusteloze benen!
4 jaar geleden
Reactie op Joanne1234
Ik ben nu 37+3 sinds vorige week last van harde buiken, kindje is iets rust ...
Herkenbaar. Ik ben 37+4 vandaag en ook sinds een week elke dag flinke last van harde buiken en ze houden vaker ook een hele tijd aan. Ook vaker last van de onderrug of als ik in bed lig ook last van de rug. Sinds twee dagen ook voorweeën geloof ik. Kreeg ik ineens flinke druk en krampen in mijn onderbuik, hield maar een halve minuut tot een minuut aan en kwamen niet regelmatig. Twee keer moest ik naar het toilet maar andere keren niet. Spannend want ik weet niet of dit een voorteken kan zijn. Eerste zwangerschap en van mij hoeft het niet tot 40 weken te duren 😅
4 jaar geleden
Reactie op xMelanie_91
Herkenbaar. Ik ben 37+4 vandaag en ook sinds een week elke dag flinke last ...
Oe zo spannend he? Elke dag is weer een dag dat je denkt zal het vandaag? Voorweeen heb ik nog niet 😅
4 jaar geleden
Reactie op Joanne1234
Oe zo spannend he? Elke dag is weer een dag dat je denkt zal het vandaag? V ...
Ja inderdaad! En vandaag is ze weer super druk. Ik mag zo niet klagen heb een zwangerschap gehad zonder echte klachten eigenlijk, nooit misselijk geweest ofzo maar zou het niet zo erg vinden als ik er nu snel van af ben 🤭😂 alleen al dat we niet meer zo kunnen als voorheen pff.. even wat oprapen of schoenen aandoen. In alle bochten wringen om het toch gedaan te krijgen als mijn man er niet is hahaha verschrikkelijk.