16 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Johanneke
Jup herken het ook heeeel erg! Worden steeds erger en harder. En ik heb hee ...
Je kan bij de huisarts of verloskundige vragen om omeprazol. Dit is een veilige maag beschermer. Ik heb hem via de gynaecoloog en heb de hele zwangerschap nog geen maagzuur gehad terwijl ik bij de eerste al vanaf 30 weken heel veel maagzuur had.
Misschien heb je er wat aan 😊
4 jaar geleden
Ohh ik wordt er helemaal gek van. Het is soms zo erg dat ik er lichtelijk paniek van krijg en denk dat het zo ontzettend fout zit. Enorme druk ook tijdens het toilet gaan en door de pijn en drukkend gevoel kan ik niet goed meer plassen want dat doet teveel pijn. Zit al een paar dagen te twijfelen of ik de Gyneacoloog of huisarts ofiets moet vellen maar geloof niet dat ze iets kunnen doen. Ik ben nu 38,4 zwanger
4 jaar geleden
Reactie op laeika
Ohh ik wordt er helemaal gek van. Het is soms zo erg dat ik er lichtelijk p ...
Ik hoop dat je niet bedoelt pijn bij het plassen, ik heb dit verhaal ook aan mijn verloskunde verteld en die gaf aan dat je geen pijn bij het plassen mag hebben, kan een blaasontsteking of iets anders zijn.
Je mag ze altijd bellen en vragen of het normaal is wat je voelt...ik kreeg mee dat omdat de kleine zo goed ingedaald is en een tweede keer zwanger ben de kleine net wat meer ruimte heeft onder dat ik daarom die druk voel aan beide kanten ... Ik werd wel er door gerustgesteld🤗
Ik word komende donderdag ingeleid, heb weer een hoge bloeddruk gekregen gem. 145-100 dus de kleine komt eerder...vind ik niet heel erg nu ik daaronder die druk wel heel pijnlijk vind worden, elke dag erbij is zwaar. Ben nu net 39 weken. Ik wens jou sterkte en hopelijk kun je rusten!
4 jaar geleden
Reactie op JUNE_22
Net was het echt heftig. Kon niet meer lopen van de druk op mn anus.🥵😳
Heftig is het he, bah ...sterkte!♥️
4 jaar geleden
Reactie op Hesba
Ook al twee weken last van. Wordt alleen maar erger. Heb soms het gevoel da ...
Ahhh wat naar ja ik ken het gevoel...en je denkt echt dan dat de kleine komt doordat je op de wc zo zit. Ik ga ook echt andere manieren proberen om het nog een beetje draaglijk te maken met zowel ene grote als een kleine boodschap op de wc ..sterkte♥️
4 jaar geleden
Wat veel reacties! Gerustellend wel. Ook al gun ik dit niemand, het is zo onwijs naar... Sterkte allemaal, hopelijk mogen wij gauw onze kleintjes vasthouden ♥️♥️
4 jaar geleden
Bij mijn laatste 2 bevallingen(vd 3) begonnen de weeen door een enorme druk op m’n anus alsof er een dikke drol zat te duwen en trok daarna door naar voren aan de ondertand van mijn buik als kramp.
Bij de 1e bevalling waarbij ik dit ervoer had ik een aantal dagen voor de bevalling hele dag door dat drukkende gevoel op mn anus wist toen totaal geen houding aan te geven. Vk langs geweest minimale ontsluiting had niet t idee dat bevalling bezig was en dat klopte. Later met de bevalling zelf was het zelfde gevoel dus alleen niet meer constant maar begon het erg in m’n anus en trok dan naar voren en bij wegvallen vd wee viel die druk op m’n anus ook weer weg.
Nu bij deze recente bevalling ook herkende ik dat een wee opkwam door de druk op m’n anus en wist ik dat ik moest ontspannen.