19 Reacties

3 jaar geleden

Nee, zou dat ook totaal niet fijn vinden 😬

3 jaar geleden

Dit zou voor mij ook voor 10.000% een nee zijn. Niet overdreven, vind ik!

3 jaar geleden

Nee. T idee al dat je kind wakker wordt en een vreemde ziet en ook geen borst. Zielig. Missch dan oma opa laten komen bij jullie thuis?

3 jaar geleden

Ohhh voor mij ook een hele dikke vette nee. Krijg al buikpijn van het idee 😅

3 jaar geleden

Nee, hier ook geen onbekende in huis om op te passen.

3 jaar geleden

Reactie op Aye

Nee. T idee al dat je kind wakker wordt en een vreemde ziet en ook geen bor ...
Die kunnen helaas niet. Nog even m’n zus proberen ( die hij wat beter kent en dan bij ons thuis) en anders blijf ik lekker thuis bij ‘m!

3 jaar geleden

Van de andere kant gezien, zou ik het zelf ook niet prettig vinden om snachts op een baby te passen die ik verder nog niet goed ken

3 jaar geleden

Reactie op Tauriel

Van de andere kant gezien, zou ik het zelf ook niet prettig vinden om snac ...
Nee, ik ook echt niet!

3 jaar geleden

Tot nu toe heb ik 's nachts niet eens een bekende laten oppassen (ivm een slechte slaper), laat staan een onbekende. Ik denk dat dat overdag ook nog even zal duren bij ons (muv de opvang). Ik vind je mening dus niet overdreven 😊

3 jaar geleden

Ik zou dat echt niet doen. Ik vind het al erg als oma moet opassen🤣

3 jaar geleden

Hier ook een nee. Maar ik ben sowieso nog erg voorzichtig, ook een nacht bij opa/oma slapen doen we niet. Zo lang ze snachts nog de borst krijgt vind ik dit denk ik heel moeilijk, laat staan als zij de oppasser niet kent.

3 jaar geleden

Reactie op Jeanine93

Hier ook een nee. Maar ik ben sowieso nog erg voorzichtig, ook een nacht bi ...
Snap ik! Hij ziet z’n opa’s en oma’s elke week sowieso en vaak meer, dus dat vind ik oké als het niet anders kan. En dan ‘s nachts een keer flesje bijv vind ik dan niet zo erg. We hebben dit ook een keertje gedaan om eens goed bij te slapen, wat echt af en toe voor mij iig nodig is.

3 jaar geleden

Misschien is het tijdstip nu niet goed ivm vaak wakker s'nachts en tandjes maar verder zie ik het probleem niet. Als opa en oma een keer niet kunnen en je vertrouwd die mensen, lekker doen.

3 jaar geleden

Niet overdreven hoor. Een hele nacht oppassen laat ik alleen door goede vrienden of familie doen. Overdag past wel iedereen op, daar zijn ze inmiddels helemaal aan gewend.

3 jaar geleden

Vind ik ook niet overdreven hoor. Hier wordt eigenlijk amper opgepast omdat ik dat überhaupt niet fijn vind 🙊 Ben altijd bang dat ze dan heel erg gaat huilen en dat vind ik dan weer vervelend voor de opa's en oma's. Terwijl hun het juist heel graag willen maar ik voel mij er gewoon niet fijn bij. Ze hebben beide allebei 2x opgepast nu denk ik 😳😳 Snachts doe ik dus echt nog niet 😅 Zou ik zelf idd ook niet fijn vinden, zoals eerder werd gezegd, om op een vreemde baby te passen.

3 jaar geleden

Ik vind dat ook niet fijn bij onze kleine. Hoewel hij wel naar de opvang gaat (maar daar kent hij ze inmiddels nu). Opa en oma hebben hier al wel 2 nachten in ons huis opgepast. Ondanks dat hij s nachts nog komt maar dat vind ik absoluut geen probleem

3 jaar geleden

O man, als dit al overdreven zou zijn... ahaha, onze zoon van nu 3 heeft pas 2 keer bij een oma geslapen. Pas na zijn 2e verjaardag voor het eerst. Dagjes oppassen vind ik niet erg, maar 's nachts.. nee dan heb ik ze graag bij me als ze zo klein zijn. Als er iets is dan wil ik er zijn. Op onze dochter nu heeft nog niemand opgepast zowel overdag als 's nachts niet en ik kan haar ook moeilijk afstaan merk ik. Ze is echt heel erg gehecht aan mij. Dus, ik ben waarschijnlijk wel overdreven haha, maar it is what it is.

3 jaar geleden

Zeker weten een nee! Ik zou me er al niet prettig bij voelen om een bekende op te laten passen s’nachts laat staan een onbekende, overdag passen hier 2 dagen oma & opa op maar s’nachts zou ik het zelf nog niet fijn vinden, wil haar dan echt nog dichtbij hebben.

3 jaar geleden

Ow nee zou ik ook echt niet fijn vinden!