18 Reacties
3 jaar geleden
De afgelopen nachten slaapt hij in een korte romper in een 1.0 tog slaapzak. Voor aankomendr week adviseerde het cb gewoon in luier in een 0.2 tog als de kamer te warm werd
3 jaar geleden
Slaapzak met romper en luier. Wordt het iets frisser dan lange mouwen en broekje onder de slaapzak.
3 jaar geleden
Reactie op Melissa—
Welke slaapzak heb jij voor je kleintje?
Ik heb de swaddle up van love to dream
3 jaar geleden
Reactie op Mamflow
Gebruiken jullie nog een lakentje of dekentje als je je kindje in een (inba ...
Nee alleen het slaapzakje
3 jaar geleden
Wij hebben zulke slaapzakken voor de kinderen:
https://www.lodger.com/nl-nl/producten/1335,-32094/hydrofiele-slaapzak
Je hebt ze al vanaf 0 maanden. En onze oudste dochter is ook van juni, dus voor haar hadden we die slaapzak al gekocht. En de jongste dochter krijgt hem nu ook aan.
Eigenlijk is het qua dikte een hydrofiele doek, alleen dan in een slaapzak. Dan hebben ze met de warmte toch nog iets over zich heen. En voor die van ons is dat wel handig. Een dekentje/ lakentje wordt af geschopt.
3 jaar geleden
Reactie op JYB
Wij hebben zulke slaapzakken voor de kinderen:
https://www.lodger.com/nl-nl ...
We hebben ook nog de kleinste puckababy (piep geloof ik). Die heeft dezelfde tog waarde als die slaapzak. Beide 0.5
3 jaar geleden
Afgelopen nacht had hij een romper aan en een dun setje kleding van de action. Op zijn bed ligt alleen een lakentje, maar die schopt hij altijd af - dat was al zo in de kraamweek. Als dat lakentje af is is hij rustig. Hij wil alleen papa en mama's deken over 🙈, maar dat doen we natuurlijk niet! Aankomende nachten, afhankelijk van de temperatuur in de kamer, een romper met T-shirt, romper of alleen een luier en het lakentje (als dat blijft liggen)
3 jaar geleden
Reactie op Mamflow
Gebruiken jullie nog een lakentje of dekentje als je je kindje in een (inba ...
Nee
3 jaar geleden
Ons meisje van 5,5 week heeft het heel snel warm , slaapt in een pamper met een dun dekentje. Slaapt wel lekker bij ons in bed dus krijg onze warmte ook mee denk ik