Ha allemaal,
Voor degenen die een co-sleeper gaan gebruiken; wanneer hebben jullie hem neergezet of gaan jullie hem neerzetten? Pas in de kraamweek, of daarvoor al?
Wij gaan hem morgen zetten 馃榿 dan moeten we ook terug op consultatie en krijgen we waarschijnlijk een datum voor de inleiding. Ga toch blij zijn als hij dan al klaar staat 馃槈
Hij staat al een tijdje opgemaakt klaar. Wel met een grote handdoek erover heen want mijn katten hebben besloten dat dit de nieuwe ideale slaapplek is 馃ぃ
De co-sleeper zelf ligt op zolder. Dat is maar naar de kamer halen en hij is geplaatst..
De aerosleep topper die we ervoor aanschaften is gewassen, nu nog een aerosleep hoes aankopen en wassen en dan is alles klaar.
Ik zie het nut niet om die nu al te plaatsen, neemt wel wat ruimte in in je slaapkamer 馃き
Ik heb 'm sinds afgelopen week klaarstaan, wel nog even op de babykamer tot de kleine er is. Heb 'm deze week ook opgemaakt gezien die kleine elk moment zou kunnen komen. Opmaken kan ook last minute, maar ik denk dat als ik thuiskom na de bevalling ik daar weinig zin in heb en mijn vriend ook niet 馃槀