42 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb m al klaarstaan!

4 jaar geleden

Heb hem al lang staan 馃檲馃槆

4 jaar geleden

Voor degene die m al heeft staan: ook opgemaakt enzo? Ben zo bang dat het stoffig wordt ..

4 jaar geleden

Staat al klaar 馃槃

4 jaar geleden

Wij gaan hem morgen zetten 馃榿 dan moeten we ook terug op consultatie en krijgen we waarschijnlijk een datum voor de inleiding. Ga toch blij zijn als hij dan al klaar staat 馃槈

4 jaar geleden

Voor degene die m al heeft staan: ook opgemaakt enzo? Ben zo bang dat het s ...
Ook opgemaakt ja

4 jaar geleden

Hij staat al een poosje opgemaakt in haar kamertje 馃グ

4 jaar geleden

Ik heb hem opgemaakt en grote handdoek over heen gelegd

4 jaar geleden

Staat klaar alleen nog effe opmaken馃槂.

4 jaar geleden

Ik huur hem en krijg hem pas bij 38 weken. Dat is op zich komende woensdag. Dan wil ik hem wel meteen klaar maken ja.

4 jaar geleden

Hij staat al een tijdje opgemaakt klaar. Wel met een grote handdoek erover heen want mijn katten hebben besloten dat dit de nieuwe ideale slaapplek is 馃ぃ

4 jaar geleden

De co-sleeper zelf ligt op zolder. Dat is maar naar de kamer halen en hij is geplaatst.. De aerosleep topper die we ervoor aanschaften is gewassen, nu nog een aerosleep hoes aankopen en wassen en dan is alles klaar. Ik zie het nut niet om die nu al te plaatsen, neemt wel wat ruimte in in je slaapkamer 馃き

4 jaar geleden

Ik heb 'm sinds afgelopen week klaarstaan, wel nog even op de babykamer tot de kleine er is. Heb 'm deze week ook opgemaakt gezien die kleine elk moment zou kunnen komen. Opmaken kan ook last minute, maar ik denk dat als ik thuiskom na de bevalling ik daar weinig zin in heb en mijn vriend ook niet 馃槀

4 jaar geleden

Reactie op Avdpee

De co-sleeper zelf ligt op zolder. Dat is maar naar de kamer halen en hij i ...
Ik heb ook een aerosleep topper gekocht, kan je deze gewoon in de wasmachine wassen?

4 jaar geleden

Hier staat ie al een paar weken ook om de kat te laten wennen. Heb hem inmiddels opgemaakt met een oud hoeslaken eroverheen tegen het stof

4 jaar geleden

Reactie op AJ91

Ik heb ook een aerosleep topper gekocht, kan je deze gewoon in de wasmachin ...
Jazeker. Staat er ook op. 60graden

4 jaar geleden

Staat klaar, maar nog niet opgemaakt. Dat doe ik of de kraamzorg wel zodra de kleine er is.

4 jaar geleden

Wij hebben hem zojuist eergisteren in elkaar gezet. Met 37 weken

4 jaar geleden

Reactie op ecn

Hier staat ie al een paar weken ook om de kat te laten wennen. Heb hem inmi ...
Slaapt de kat dan in jullie kamer? Benieuwd. De onze namelijk soms wel.

4 jaar geleden

De onze staat er ook sinds vandaag 馃槉