11 Reacties
3 jaar geleden
Fietsen zou ik zeker nog even mee wachten. Dat gaat niet alleen om het zitten maar ook om de hobbels/klappen verwerken met hun rug. Vanaf 9 maanden zijn ze daar verder in gegroeid.
3 jaar geleden
Reactie op Daisy93v
Die van mij kan wel al in het winkelwagenzitje 馃ぃ heb het gewoon geprobeerd ...

Wat een blije foto zeg! Heerlijk!
3 jaar geleden
Ik denk dat ik het morgen maar eens uit ga proberen bij de Albert Heijn.
Fietsen ga ik inderdaad nog even mee wachten.
3 jaar geleden
Wat een ontwikkelingen in 1,5 week tijd! Winkelwagen lijkt me inderdaad een goed idee. Dat gaan wij binnenkort ook eens proberen. Ik ga volgende maand ook het fietsen proberen. Eerst heel kort in de straat en kijken hoe dat gaat. Ze is dan 8 maanden. Zit vanaf 5,5/6 maanden zelfstandig.
3 jaar geleden
Het gaat dan niet alleen om het zelf kunnen zitten maar ook om het zelf gaan zitten. Dus niet door jou zelf neergezet zegmaar. Weet niet of je dat ook bedoeld? 馃槉馃檴
3 jaar geleden
Reactie op ChristineS94
Het gaat dan niet alleen om het zelf kunnen zitten maar ook om het zelf gaa ...
Ik bedoel dat ze echt zelfstandig kan zitten. Dus zelf vanuit lig naar zit. Ik zet haar niet neer. Blijkbaar niet gek duidelijk verwoord in mijn post.
3 jaar geleden
Reactie op LVDG92
Wat een ontwikkelingen in 1,5 week tijd! Winkelwagen lijkt me inderdaad een ...
Ja, ze gaat inderdaad erg hard. Was ook wel te merken aan de nachten. Ze had een hoop te verwerken 馃き
Ze zit niet stil want het eerste begin van optrekken laat ze ook al zien.
Mijn 2e liep met 8 maanden los, ben bang dat deze ook die kant op gaat...
3 jaar geleden
Ik bedoel dat ze echt zelfstandig kan zitten. Dus zelf vanuit lig naar zit. ...
Wat goed al! Dan zou je dat soort dingen idd kunnen gaan proberen:)
3 jaar geleden
Reactie op ChristineS94
Wat goed al! Dan zou je dat soort dingen idd kunnen gaan proberen:)
Ja, ik ben best trots op d'r. Al vind ik het ook helemaal niet zo leuk. Het baby achtige is er zo snel af nu. Haar haar graag nog even 'klein' gehouden 馃き