5 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb ze nieuw via marktplaats gekocht van een dame die ook een blog heeft over consuminderen. Ze maakt ze zelf op bestelling van nieuwe materialen en er zit een tussenlaag in om lekken tegen te gaan. Ik heb ze nog niet kunnen gebruiken bij de borstvoeding maar gebruik ze wel al af en toe als ik al wat lek. Dat bevalt verder goed. Ze kunnen gewoon in de wasmachine en drogen snel op (in de droger raden ze af).
4 jaar geleden
Ik gebruikte ook bij mijn eerste kindje wasbare zoogcompressen, geleend van een vriendin die ze bij alie express had besteld. Ik denk dat die ook ongeveer 12 cm waren. Ik had overproductie en lekte gigantisch, moest dus ook regelmatig de compressen verwisselen, maar vond ze 100x beter werken dan wegwerp compressen.
Nu heb ik deze voor mezelf aangeschaft: https://www.bol.com/nl/nl/p/nutrea-wasbare-zoogcompressen-herbruikbare-borstcompressen-12-stuks-o12cm-met-opbergzakje-en-waszakje/9300000062962056/?Referrer=ADVNLGOO002031-G-112158703142-S-1461123914040-9300000062962056&gclid=Cj0KCQjwpcOTBhCZARIsAEAYLuV_-AUsFngA1YWWUy6uHYaqwCJTNtRriq64_yTo6YnN4v077RfouaQaAubSEALw_wcB
4 jaar geleden
Ik heb onlangs de wasbare zoogcompressen van BoobBirds gekocht. Nog geen ervaring met deze ná een bevalling, maar ik lek nu al. Daarom draag ik ze al dagelijks. Ik vind ze fijn zitten, ze zijn onzichtbaar onder kleding én ze komen in verschillende maten. Maat L is vanaf cup e, volgens mij.