11 Reacties

2 jaar geleden
Ik denk dat je een kind van twee dat wel kunt aanleren, afhankelijk van hun ontwikkeling in het algemeen.
Hier in Amerika hoor je ook vaak verhalen van twee jarige kinderen die hun moeder hebben gered door het alarmnummer te bellen.
Maar goed, het is inderdaad wel een zorg die ik zelf ook meedraag. Ben benieuwd of iemand een beter idee heeft.

2 jaar geleden
Reactie op Momu
weet dat voor mensen die meer kans op vallen hebben (Ouderen, mensen met Ni ...
Nee.
Hier zitten echt regels aan verbonden ivm verzekering etc, helaas haha.

2 jaar geleden
Hier bij een nieuw horloge rekening mee gehouden, nu 1 met val detectie en mocht ik met iets gebroken liggen maar wel wakker kan ik met mijn horloge mijn man bellen.

2 jaar geleden
Hier denk ik ook zeker over na. Zeker toen mijn vriend op zakenreis was. Ik ben niet zo goed in reageren op appjes dus als ik 2 dagen niet reageer, kijkt niemand daar raar van op. Wij hebben een alarmsysteem gekoppeld aan de centrale. Daar zit ook een sos knop op. We hebben er nu nog niks aan maar ik ga mijn dochter het zo vroeg mogelijk uitleggen. Hopelijk nooit nodig maar wie weet

2 jaar geleden
Ik weet wel dat je met samsung een SOS bericht kunt sturen naar een van te voren uitgekozen contactpersoon, door bijvoorbeeld 3 keer achter elkaar op de aan en uit knop te drukken. Hoe dat precies zit is wel op google te vinden. Wellicht hebben ze dit ook voor andere mobiele telefoons?

2 jaar geleden
Reactie op butengeweun
Hier bij een nieuw horloge rekening mee gehouden, nu 1 met val detectie en ...
Wat is dat voor horloge met valdetectie? Stuurt die dan ook automatisch een berichtje naar contactpersoon? Ik ben onlangs ook onwel geworden/flauwgevallen... gelukkig was manlief thuis, maar anders had ik wel een probleem.

2 jaar geleden
Reactie op Violetsareblue
Wat is dat voor horloge met valdetectie? Stuurt die dan ook automatisch een ...
Apple Watch, volgens mij was het dat hij na een snelle daling en stop je met trillen je warschuwd en druk je hem niet weg worden de hulpdiensten gebeld met je lokatie.
Maar heb het gelukkig nog nooit hoeven gebruiken