23 Reacties

4 jaar geleden

Als je geen water binnen houdt probeer waterijsjes dat hielp mij heel goed Verder at ik: - yoghurt -activia - meergranen broodje met zonnepitten en een plakje kaas of een tosti. - Gekookte aardappelen met wat zout er over

4 jaar geleden

Sochtends een banaan 🍌 werkt bij mij

4 jaar geleden

Reactie op m2022g

Als je geen water binnen houdt probeer waterijsjes dat hielp mij heel goed ...
Water gaat gelukkig goed, ik drink ook wel cola om een beetje te kunnen boeren 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Maartbei

Water gaat gelukkig goed, ik drink ook wel cola om een beetje te kunnen boe ...
Ja same haha! Ik ben er trouwens ook achter gekomen dat ze suiker + cafeïnevrije cola hebben bij de AH mocht dat je voorkeur zijn Succes :)

4 jaar geleden

Dingen die zoutig zijn, dat is het enige waar ik wel zin in heb. Tomaten met zout, fetakaas, kaas, ei met zout, zoute popcorn. Ik ben normaal zo'n gezondheidsfreak, maar nu even niet haha.

4 jaar geleden

Bij mij werkt een plakje rozijnenbrood, zonder iets erop.

4 jaar geleden

Heel gek dit misschien, gewoon brood moet ik bin de gedachte al aan kokken. Afbakbroodjes zijn mijn redding. Met een plakje kaas!

4 jaar geleden

Reactie op m2022g

Ja same haha! Ik ben er trouwens ook achter gekomen dat ze suiker + cafeïne ...
Goeie tip thanks

4 jaar geleden

Reactie op Mom2be-27

Dingen die zoutig zijn, dat is het enige waar ik wel zin in heb. Tomaten me ...
Boer je die zoute popcorn niet op?

4 jaar geleden

Wat mij helpt is sochtends als ik wakker wordt eerst ontbijten voordat ik ga douchen ect. Ik drink gelijk een glas Optimel: dan heb je gelijk iets voetzaams binnen! En koolhydraten eten helpt mij als ik misselijk ben zoals een broodje of een krentenbol en soms bisquitjes (heb ik altijd voor de zekerheid in m’n tas😉) En fruit eten helpt bij mij! Vooral mandarijnen of druiven :-) Oja en pasta als avondeten😊 Succes!

4 jaar geleden

Bij de kruidvat hebben/hadden ze rijstenwafels appel/kaneel en die werken bij mij heel goed.

4 jaar geleden

Bij mij is druiven...soep...en brood met kaas (deze laatst mijn verslaving 🤣)

4 jaar geleden

Bij mij werken "droge" dingen goed zoals crackertjes of geroosterde boterhammen

4 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde, en ik maak mij daarnaast ook mega zorgen dat ik niet de juiste voedingsmiddelen binnen krijg :(

4 jaar geleden

Hoi, hoop dat het snel voorbij is. Eerste zwangerschap: Crackers Tosti kaas Appel Gekookte aardappelen en patat Dus eigenlijk droge dingen😂 Nu 8 weken zwanger maar ik ervaar het moeilijker met eten. Voor nu: Tosti kaas maar ben er nu al klaar mee, krijg maagzuur Fruit Gekookte aardappelen en patat Crackers En cola dat lucht iets op. Niet teveel ivm cafeïne Ze zeggen meteen iets eten bij het opstaan maar dat helpt bij mij niet

4 jaar geleden

Pepermuntjes 🙈 als ik een vieze smaak in mn mond heb van het eten wat ik ervoor heb gegeten. En crackers.

4 jaar geleden

Ik heb het echt zooo lastig met eten en drinken, bah! Ik voel me zo schuldig tegenover mijn baby.. Ik eet veel ongezonder en minder dan voor mijn zwangerschap... 's morgens werk fruit wel!

4 jaar geleden

Reactie op SaraPinto

Bij mij is druiven...soep...en brood met kaas (deze laatst mijn verslaving ...
Heeel herkenbaar dit lijstje! Alhoewel de druiven er vannochtend net zo hard weer uit kwamen.. En 's avonds kan ik geen avondeten verdragen.. dus soep is mijn beste vriend 🙈 En dan kaas.. op de cracker, boterham, tosti, kaasstengels uit de airfryer... Wat hormonen wel niet met je doen🤪

4 jaar geleden

Creamcrackers met kaas of zuivelspread; s middags kaaskoekjed :-p

4 jaar geleden

Bij mij gaat het met vlagen waar ik goed op ga, zoals: - soepstengels - perenijsjes - yoghurt met vruchtjes - optimel - manderijnen, druiven, pruimen - fishermans friend (pepermunt achtig) - chips - brie Och wat eet ik veel troep ook… wordt vast weer beter!