16 Reacties

4 jaar geleden

Zelf een klamboe maken? Ik heb een vintage poppenbedje voor mijn dochter en daar zelf leuk stofje bij gezocht en hemeltje laten maken

4 jaar geleden

Zelf maken inderdaad. Ik heb er zelf wel 1 liggen van Stokke Sleepi. Als je zoekt op sluier Stokke Sleepi dan vind je die. Werkt geloof ik op dezelfde manier

4 jaar geleden

Ja hier ook zo'n soort wieg! Ooit zelf gemaakt door mijn overgrootoma 馃槈 Op insta kan je wel wat vinden die het misschien voor je kunnen maken? Het is niet mega ingewikkeld!

4 jaar geleden

Kijk even op ; babylovetiano die maakt voor heel weinig hele bekledingen voor dit soort wiegjes echt heel mooi kwaliteit en helemaal naar jou wens

4 jaar geleden

Zelf een stofje kiezen en er gewoon overgooien (of draperen, klinkt beter 馃槈) Ik ben zelf een hemeltje aan het naaien voor een stok met zo鈥檔 cirkel zoals je zegt. Maar voor deze lijkt t me nog makkelijker?

4 jaar geleden

Bedankt voor de reacties! Ik ga m dan inderdaad zelf maken 馃槉 maar ik ging even twijfelen of ik nou verkeerd zat te zoeken haha

4 jaar geleden

Mag ik vragen waar je matrasje van is?

4 jaar geleden

Ik heb er een van Jollein met een piekstok (zonder cirkel, maar met een ophanglus). https://www.babypark.nl/jollein-vintage-klamboe.html?color=6764&gclid=EAIaIQobChMI_ZPO5bWk9wIVfAwGAB3dtQC_EAQYBiABEgI-8fD_BwE

4 jaar geleden

Mag ik vragen waar je matrasje van is?
Mama Loes Babysjop!

4 jaar geleden

Reactie op Juni22

Ik heb er een van Jollein met een piekstok (zonder cirkel, maar met een oph ...
Komt 鈥榠e dan niet heel laag te hangen?

4 jaar geleden

Reactie op Mirth93

Komt 鈥榠e dan niet heel laag te hangen?
Ik heb de piekstok op de website meebesteld 鈽猴笍

4 jaar geleden

Reactie op Mirth93

Bedankt voor de reacties! Ik ga m dan inderdaad zelf maken 馃槉 maar ik ging ...
Fotootje als ie af is?

4 jaar geleden

Reactie op Carpe diem

Fotootje als ie af is?
Done! 馃憦馃徏

4 jaar geleden

Reactie op Mirth93

Done! 馃憦馃徏
Heel mooi!

4 jaar geleden

Reactie op Mirth93

Done! 馃憦馃徏