53 Reacties
4 jaar geleden
Smaken allemaal naar appelsap😂
Geef mij de liefmans 0.0 maar.. lijkt nog op die met alcohol
4 jaar geleden
Deze heb ik in ons restaurant. Positieve reacties. Verkrijgbaar bij de goede Gall en Gall.

4 jaar geleden
Ohh ik lees mee!! Ik heb de liefmans ook geprobeer, die vond ik ook erg lekker!!
4 jaar geleden
Reactie op Tattabrija
Smaken allemaal naar appelsap😂
Geef mij de liefmans 0.0 maar.. lijkt nog o ...
Liefmans is inderdaad lekker maar op de achterkant van de 0.0 staat dat er 0.5% in zit (zo staat het ook op AH site). Ik drink het maar niet meer..
In een tijdschrift dat ik vanmiddag las stonden een aantal tips voor alcoholvrije drankjes, zelf nog niet geprobeerd: La Tulipe zero rosé, Lyserød sparkling tea rosé en mocktails van Sir James 101
4 jaar geleden
Deze is erg lekker. Drink zelf eigenlijk nooit geen idee waarom ik dit cadeau krijg maat goed hij is lekker haha

4 jaar geleden
Ik vind geen enkele alcoholvrije wijn echt lekker. Maar de despo 0,0 is erg goed te doen! Iets zoeter dan de gewone, maar dat is minimaal
4 jaar geleden
Ik vind alleen de 0.0 prosecco van ah of jumbo lekker, de andere wijn smaakt echt naar limonade
4 jaar geleden
Reactie op Christmas91
Deze heb ik in ons restaurant. Positieve reacties. Verkrijgbaar bij de goed ...

Ohja! De rode is ook ok hiervan idd :)
4 jaar geleden
Ik las dat deze 0.0 wijn prima beoordeeld is, ik heb hem net gekocht maar nog niet geproefd. ;)

4 jaar geleden
Wie o wie helpt mij aan de allerlekkerste alcoholvrije rode wijn voor het kerstdiner! In deze gezellige tijd mis ik dit echt!!
4 jaar geleden
Reactie op Juni2022❤️
Wie o wie helpt mij aan de allerlekkerste alcoholvrije rode wijn voor het k ...
Helaas geen rode wijn tip, wel een lekkere sparkling tip!

4 jaar geleden
Reactie op Juni2022❤️
Wie o wie helpt mij aan de allerlekkerste alcoholvrije rode wijn voor het k ...
Ook geen tip voor alcohol vrije rode wijn. De meeste wijnen zonder alcohol zijn of wit of rosé. Is gewoon rode druivensap anders een vervanger? Ziet er in het glas haast hetzelfde uit (maar dit had je waarschijnlijk zelf ook wel bedacht😎)
4 jaar geleden
Deze ga ik dit weekend proberen, met name met de feestdagen mis ik toch echt wel de lekkere wijn!