Ik ben op zoek naar wat grotere blokken. In de meeste sets zijn de blokken allemaal nog zo klein en hij stopt dan zo鈥檔 heel blok in z鈥檔 mond. Ik vind de grote piramide van Grimms heel mooi maar beetje buiten budget 馃槄
Hier hebben we die grote mega bloks. Gewone houten blokken. Nopper, ook heel leuk! En ja, dat klein ding stopt er weleens 1 in zijn mond, maar als ik zeg dat dat niet de bedoeling is houdtie er meestal wel mee op 馃槄馃 (onze "juni baby" (van 1 juli馃お) heeft nog een grotere broer van 2.5, vandaar al wat meer opties hier)
Hier hebben we die grote mega bloks. Gewone houten blokken. Nopper, ook hee ...
Mijn zoontje kijkt mij dan aan en stopt dat blokje expres nog een keer in z鈥檔 mond 馃珷馃珷 mega blocks vind ik beetje idee van Duplo en daar heeft hij al heel veel van
Misschien van de Lidl? Ze hebben nog meer op hun website.
Wij hebben zelf blokken van de Hema, die met letters erop. Zijn niet perse groot maar dochter doet ze iig niet in de mond. Past ook niet, denk ik 馃槄 Maar die zijn gewoon simpel vierkant.
Wij hebben deze blokken (hout) en onze dochter speelt hier erg veel mee. In bijna alle blokken zitten verschillende materialen (balletjes etc) wat zorgt voor geluid.