41 Reacties
3 jaar geleden
Ik hoor veel verhalen over de joolz aer +. Deze is wel prijzig 449 euro. Benieuwd naar ervaringen of dit het geld waard is
3 jaar geleden
Hamilton, vaak in de aanbieding bij de kruidvat, maar wij hebben hem voor €70 van marktplaats en is nog als nieuw. We hadden hem laatst mee op vakantie voor een kleintje van ~1 jaar. Wieltjes van een buggy zijn wel veel kleiner dan die van een kinderwagen, dus wij waren wel blij dat we thuis weer de kinderwagen hebben. Dit zul je overigens met alle buggy's wel hebben.
Nb. Als je hem mee wilt nemen op de fiets, dan kun je denk ik beter een paraplu buggy nemen. Ik weet niet hoe ik deze ooit mee moet nemen op een fiets
3 jaar geleden
Zie nu dat dit de geboortegroep is, dus de leeftijd had ik er niet bij hoeven zetten, haha
3 jaar geleden
Wij hebben de mutsy nexo buggy. Deze heeft grotere wielen dan een normale buggy. En de duwstang is in hoogte te verstellen. (Wij hebben hem via marktplaats gekocht voor onze vliegvakantie) daarom geen nieuwe gekocht. Als we weekendjes weg gaan gebruiken we hem ook. Scheeld enorm veel ruimte in de auto
3 jaar geleden
Hier groot fan van de joolz aer+! Maar als je een goedkopere variant wilt hoor ik ook goede verhalen over een van de prenatal die ook helemaal liggend kan.
3 jaar geleden
Reactie op xventje22
Zie jij een mogelijkheid om deze op de fiets mee te nemen? We willen deze o ...
Waarom geen fietskar/wandelwagen dan?
3 jaar geleden
Reactie op Juni2022❤️
Ik hoor veel verhalen over de joolz aer +. Deze is wel prijzig 449 euro. Be ...
Heb hem zelf ook sinds april. Hele fijne buggy. Hij rijdt soepel en je kunt het inklappen en als handbagage meenemen in de vliegtuig. Ook neemt die weinig ruimte in beslag in de auto en is het makkelijk en snel inklapbaar.
3 jaar geleden
Reactie op xventje22
Zie jij een mogelijkheid om deze op de fiets mee te nemen? We willen deze o ...
Ik heb dit zelf nog niet geprobeerd, maar er zit wel een hengsel aan waardoor je hem makkelijk aan je schouder hangt. Hij weegt ook niet heel veel, dus dat moet mogelijk zijn denk ik!
3 jaar geleden
Reactie op Sharon-93
Wij hebben de mutsy nexo buggy. Deze heeft grotere wielen dan een normale b ...
Dankjewel voor deze tip. Heb er vandaag ook een via marktplaats gescoord voor de vakantie. Ik vind de meeste buggy's niet fijn rijden zodra je een beetje oneffen ondergrond hebt maar bij deze lijkt dat geen probleem.
3 jaar geleden
Wij zijn zeer tevreden over de Cybex Beezy, momenteel op vakantie in Spanje en ook ideaal met het reizen met vliegtuig. Kortom heel compact en loopt heel solide!