41 Reacties

3 jaar geleden

Ik hoor veel verhalen over de joolz aer +. Deze is wel prijzig 449 euro. Benieuwd naar ervaringen of dit het geld waard is

3 jaar geleden

Novi baby sky. Past prima in mijn fietsmand voor op

3 jaar geleden

Wij hebben de easywalker Jacky

3 jaar geleden

Hamilton, vaak in de aanbieding bij de kruidvat, maar wij hebben hem voor €70 van marktplaats en is nog als nieuw. We hadden hem laatst mee op vakantie voor een kleintje van ~1 jaar. Wieltjes van een buggy zijn wel veel kleiner dan die van een kinderwagen, dus wij waren wel blij dat we thuis weer de kinderwagen hebben. Dit zul je overigens met alle buggy's wel hebben. Nb. Als je hem mee wilt nemen op de fiets, dan kun je denk ik beter een paraplu buggy nemen. Ik weet niet hoe ik deze ooit mee moet nemen op een fiets

3 jaar geleden

Zie nu dat dit de geboortegroep is, dus de leeftijd had ik er niet bij hoeven zetten, haha

3 jaar geleden

Wij hebben de mutsy nexo buggy. Deze heeft grotere wielen dan een normale buggy. En de duwstang is in hoogte te verstellen. (Wij hebben hem via marktplaats gekocht voor onze vliegvakantie) daarom geen nieuwe gekocht. Als we weekendjes weg gaan gebruiken we hem ook. Scheeld enorm veel ruimte in de auto

3 jaar geleden

Hier groot fan van de joolz aer+! Maar als je een goedkopere variant wilt hoor ik ook goede verhalen over een van de prenatal die ook helemaal liggend kan.

3 jaar geleden

Wij hebben de Easywalker Miley2, wat een heerlijk ding!

3 jaar geleden

Joolz Aer+! Superfijn, makkelijk met één hand dicht en open te klappen.

3 jaar geleden

Reactie op Bluebell

Joolz Aer+! Superfijn, makkelijk met één hand dicht en open te klappen.
Zie jij een mogelijkheid om deze op de fiets mee te nemen? We willen deze ook heel graag, maar blijven twijfelen vanwege het meenemen op de fiets.

3 jaar geleden

Reactie op xventje22

Zie jij een mogelijkheid om deze op de fiets mee te nemen? We willen deze o ...
Waarom geen fietskar/wandelwagen dan?

3 jaar geleden

Een Prenatal paraplu buggy. Prima ding! Alleen nog een houder vinden dat hij mee kan op de fiets.

3 jaar geleden

Reactie op Juni2022❤️

Ik hoor veel verhalen over de joolz aer +. Deze is wel prijzig 449 euro. Be ...
Heb hem zelf ook sinds april. Hele fijne buggy. Hij rijdt soepel en je kunt het inklappen en als handbagage meenemen in de vliegtuig. Ook neemt die weinig ruimte in beslag in de auto en is het makkelijk en snel inklapbaar.

3 jaar geleden

Reactie op Carpe diem

Waarom geen fietskar/wandelwagen dan?
Omdat wij geen ruimte hebben om zo'n fietskar op te bergen. Een wandelwagen is juist toch veel groter en niet mee te nemen op de fiets of bedoel je dat je dan je wandelwagen in de fietskar meeneemt?

3 jaar geleden

Reactie op hilde32

Wij hebben de Easywalker Miley2, wat een heerlijk ding!
Wij ook! Heel blij mee.

3 jaar geleden

Reactie op xventje22

Zie jij een mogelijkheid om deze op de fiets mee te nemen? We willen deze o ...
Ik heb dit zelf nog niet geprobeerd, maar er zit wel een hengsel aan waardoor je hem makkelijk aan je schouder hangt. Hij weegt ook niet heel veel, dus dat moet mogelijk zijn denk ik!

3 jaar geleden

Reactie op Sharon-93

Wij hebben de mutsy nexo buggy. Deze heeft grotere wielen dan een normale b ...
Dankjewel voor deze tip. Heb er vandaag ook een via marktplaats gescoord voor de vakantie. Ik vind de meeste buggy's niet fijn rijden zodra je een beetje oneffen ondergrond hebt maar bij deze lijkt dat geen probleem.

3 jaar geleden

Joolz aer , heel blij mee !

3 jaar geleden

Vandaag een Mutsy Nexo opgehaald via Marktplaats. Ik was wat sceptisch maar hij rijdt eigenlijk wel heel fijn. Wat grotere wielen en voelt stevig

3 jaar geleden

Wij zijn zeer tevreden over de Cybex Beezy, momenteel op vakantie in Spanje en ook ideaal met het reizen met vliegtuig. Kortom heel compact en loopt heel solide!