7 Reacties

2 jaar geleden

#loedermoeder hier misschien, maar waar gebruik je thuis dagritmekaarten voor? Ik ken ze vanuit het onderwijs..

2 jaar geleden

Reactie op Libelle91

#loedermoeder hier misschien, maar waar gebruik je thuis dagritmekaarten vo ...
Wij hebben 4 kinderen en gebruiken ze ook niet. Snap het nut er niet echt van. Maar iedereen moet doen wat ze goed lijken.

2 jaar geleden

Zijn ze hier nog niet wat jong voor? Ik zie het wel eens voorbij komen bij kindjes van 3 ofzo

2 jaar geleden

Reactie op KimRu

Zijn ze hier nog niet wat jong voor? Ik zie het wel eens voorbij komen bij ...
geen idee馃ぃik zag het voorbij komen vandaar

2 jaar geleden

Reactie op Libelle91

#loedermoeder hier misschien, maar waar gebruik je thuis dagritmekaarten vo ...
ze bestaan dus ook voor thuis馃憣

2 jaar geleden

Haha! Helder! Had dit nooit zelf bedacht 馃槄 is ook niks voor mij denk mij, iets te veel chaos hier in huis.. Als je er gaat kopen, zou ik kiezen voor kaarten met echte foto's. Dreumesen zijn nog te jong om abstractere vormen zoals pictogrammen ed te herkennen. Ik merk dat mijn dochter langzaamaan ook (hele duidelijke, herkenbare en simpele) tekeningen begint te herkennen, maar ze gaat nog steeds meer voor echte foto's :)

2 jaar geleden

Wij hebben dagritmekaarten in huis voor onze zoon van 3. We moeten wel nog even in ons systeem krijgen dat we ze ook echt altijd gebruiken. We merken dat hij het fijn vindt als hij visueel ziet waar hij aan toe is die dag of ochtend/middag/avond. Zo "gek" is dat niet.. doen ze op scholen toch ook? Kinderen vinden dat prettig. Het is geen must thuis natuurlijk, maar wij merkte dat onze zoon het fijn vindt. Wij hebben de KLUZOO dagplanner. Maar ik denk zelf wel dat onze kleintjes daar nog iets te jong voor zijn, maar je kan het altijd proberen offcourse als je denkt dat jouw kindje dat wel al kan en begrijpt!