25 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben er eentje van Alecto gekocht bij prenatal. Ik wilde er niet de hoofdprijs aan uitgeven mocht het niet bevallen. Geloof dat die van ons rond de €30 was 😊 moet hem van de week maar eens testen 🤭🙈

3 jaar geleden

Ik heb deze gekocht. Nog geen ervaring mee maar voor de prijs t proberen waard.

3 jaar geleden

En sterilisator van avent.

3 jaar geleden

Reactie op Aye

Ik heb deze gekocht. Nog geen ervaring mee maar voor de prijs t proberen wa ...
Ja dat is geloof ik dezelfde die wij ook hebben ☺️

3 jaar geleden

Ik ben nu thuis ik zal zometeen een foto maken. Was een flessenwarmer + sterilisator in één.

3 jaar geleden

Reactie op xMelanie_91

Ik ben nu thuis ik zal zometeen een foto maken. Was een flessenwarmer + ste ...
Niet* ohhh gaat lekker.. sorry voor alle berichten 🙈

3 jaar geleden

Hangt er vooral vanaf welke flessen je hebt. Wij hadden voor dochterlief dr brown flessen, deze passen niet in elke flessenwarmer.

3 jaar geleden

Reactie op xMelanie_91

Niet* ohhh gaat lekker.. sorry voor alle berichten 🙈
Haha! Thanks voor je moeite 😊

3 jaar geleden

Reactie op Stef

Hangt er vooral vanaf welke flessen je hebt. Wij hadden voor dochterlief dr ...
Ik heb nu philips avent flessen.. maar wil er eigenlijk een waar alles in past. Mochten deze flessen niet fijn zijn dat ik niet een nieuw apparaat hoef aan te schaffen

3 jaar geleden

Dit is die van ons. Hier passen dr Brown en Avent flesjes in. Zag hem op coolblue voor €42,99 maar wij hebben bij prenatal geloof ik €28 betaald.. kan zijn dat hij in de aanbieding was toen dat weet ik even niet meer.

3 jaar geleden

Alecto BW-700

3 jaar geleden

Reactie op xMelanie_91

Dit is die van ons. Hier passen dr Brown en Avent flesjes in. Zag hem op co ...
Dank je wel! Lees er veel goede recensies over, denk dat dat hem gaat worden😄

3 jaar geleden

Dank je wel! Lees er veel goede recensies over, denk dat dat hem gaat worde ...
Graag gedaan! Zie net dat ze nog korting hebben bij prenatal! Baby dump kost hij hetzelfde maar stond levertijd 3 augustus.. of ze moeten hem in de winkel hebben natuurlijk. Wij hadden die van ons gewoon in de winkel gekocht. https://www.prenatal.nl/eten-en-drinken/flessenwarmers-en-sterilisators/alecto-bw-700-digitale-flesverwarmer-4751191.html?gclid=EAIaIQobChMIwvW055yM-AIVzdnVCh2TegCVEAQYAiABEgLypfD_BwE

3 jaar geleden

Vond beide echt totale miskopen! Had ze gelukkig allebei via marktplaats, maar zo'n flessenwarmer doet er eeeeeeeuwig over om de melk op te warmen, en het kind maar krijsen🙈🙉 Mijn moeder warmde de fles gewoon op in een pannetje net warm water (au bain marie). En kunstvoeding gewoon in de magnetron... En steriliseren kun je ook heel makkelijk doen in een pan met kokend water. Dus zelf zou ik aan beide geen geld uitgeven...

3 jaar geleden

Reactie op xMelanie_91

Graag gedaan! Zie net dat ze nog korting hebben bij prenatal! Baby dump kos ...
Aah wat super! Dank je wel!😘

3 jaar geleden

Steriliseren kan je gewoon in een stoomoven als je dat hebt of in een pot kokend water. Flessenwarmer kopen wij bewust niet, handig dat je kleintje gewoon op kamertemperatuur leert drinken, kan je altijd en overal voeden en hoef je ook 's nachts niet naar de keuken te lopen.

3 jaar geleden

Ik heb d’r Browns met beide opties. Vriendin was er over te spreken. Heb hem 2e hands. Dit is m’n eerste dus ervaring verder niet mee. Prenatal heeft 20% korting als je nieuw wil

3 jaar geleden

Reactie op Mljg

Vond beide echt totale miskopen! Had ze gelukkig allebei via marktplaats, m ...
Niet alle flessen mogen in een pan met kokend water....
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Ik heb deze en ben hier ZO blij mee. Ik heb al flessen en spenen uitgekookt. Het is een sterilisator en je kan het binnenste eruit nemen om je flessen en spenen te laten drogen. Ook mogen de spullen in de vaatwasser. Werkt heel goed.

3 jaar geleden

Flessenwarmer hebben wij niet, wel gehad bij de onze oudste. Wat ik al teruglees: duurt lang, vervelend met een kind dat honger heeft. Voor kunstvoeding kan je de volgende verhouding toepassen voor melk op de juiste temperatuur: 1/3 kokend water, 2/3 koud water. Wij hebben verder een sterilisator van Avent (willen weer Difrax flessen gaan gebruiken en die kunnen er gewoon in). We wisselen de sterilisator af met uitkoken in een pannetje.