23 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb een opel Antara tweedehands gekocht, SUV type Passen prima 2 a 3 kindjes in

4 jaar geleden

Peugeot 3008

4 jaar geleden

Wij hebben een Hyundai Tucson gekocht uit 2017; is heel degelijk getest en ruimte genoeg!

4 jaar geleden

Volvo v40 T5 als gezinsauto

4 jaar geleden

Renault Megane 😁

4 jaar geleden

Als je een zuinige auto wil en lage onderhoudskosten, zou ik gaan voor een Toyota. Wij hebben de nieuwe Yaris hybrid, alleen de kofferbakruimte is niet denderend groot, maar past wel. Passen ook prima 2 autostoeltjes op de achterbank en die van ons rijdt 1 op 28, opzich wel heel lekker met deze brandstofprijzen😜

4 jaar geleden

Kia Caren's Honda FR-V Nissan Qashqai

4 jaar geleden

Skoda Octavia combi. Ruime gezinswagen en niet te duur.

4 jaar geleden

Toyota sowieso! Als je lage onderhoudskosten wilt. Wij hebben een Prius gekocht laatst, heel zuinig en zijn heel veel tweedehands voor prima prijs te koop

4 jaar geleden

Wij hebben recent de Toyota Corolla station uit 2019 aangeschaft. Is nog wel redelijk prijzig, maar ik heb er nog geen moment spijt van! Ruime, comfortabele en zuinige auto. Is een hybride auto, daarom standaard automaat. Ik rij gemiddeld 1 op 20, maar ik rij altijd op de sport stand. Mijn man rijdt er eerder 1 op 25 mee. Wij hadden hiervoor een Toyota auris, buiten de standaard grote/kleine beurt nooit onkosten gehad.

4 jaar geleden

Skoda Octavia. Zuinige auto en zeer ruim zowel kofferbak als achterbank.

4 jaar geleden

Wij hebben nu een elektrische auto (MG ZS EV), maar volgens mij ben je daar niet naar op zoek. Als wij voor een benzineauto waren gegaan, zouden we kiezen voor de Mazda 6 Sportbreak, dat is een ruime station. Mijn schoonvader heeft er tweedehands een gekocht en die auto is echt ideaal voor als je kinderen hebt.

4 jaar geleden

Wij hebben zelf een Skoda Superb (station) via marktplaats gekocht. Dat is echt een grote auto waar alles in past. Vooral de kofferbakruimte is gigantisch, wat voor ons een belangrijke eis was. Die van ons is een automaat maar verschilt per auto. De Skoda Octavia is ook al een groot model waar alles in zou passen! Een wat kleinere kofferbak maar nog steeds erg ruim.

4 jaar geleden

Reactie op nina_n_

Wij hebben nu een elektrische auto (MG ZS EV), maar volgens mij ben je daar ...
De mazda 6 break is inderdaad ook een ruime wagen, vergelijkbaar met onze skoda Octavia combi (break dus). Fijn zo'n grote koffers!

4 jaar geleden

Volkswagen passat hybride!

4 jaar geleden

Wij hebben recent een Toyota Corolla touring sports gekocht. Een tweedehands uit juli ‘21. Voor de grootte is het een erg zuinige auto, door de hybride functies. Veel kofferbakruimte. We hebben geen moment spijt!

4 jaar geleden

Wij hebben een Seat Leon en een Toyota Aygo. De laatste hebben we net ingeruild voor onze nieuwe grotere auto die over 2 weken komt. We hebben een Seat Ateca gekocht. Heerlijk ruime SUV

4 jaar geleden

Wij hebben maandje terug ofzo een Volvo V70 gekocht. Automaat, enorm veel ruimte zowel voor als achterin, en veel luxe en comfort. En een enooooooorme kofferbak! Daarnaast staan ze erom bekend erg betrouwbaar te zijn en heel lang mee te kunnen. Heel blij mee! Aanschaf viel reuze mee (rond 3000 euro), tweehands iets ouder model. Zuinigheid is gewoon gemiddeld denk ik, onderhoudskosten ook.

4 jaar geleden

Wij hebben een seat tarraco 7 zitter! Super veel ruimte

4 jaar geleden

Reactie op ingeve89

Wij hebben een Hyundai Tucson gekocht uit 2017; is heel degelijk getest en ...
Wij hebben ook sinds kort een Tucson (nieuwer model). Wat een ruimte!