19 Reacties

vorig jaar

Wij hebben deze. Fijne zachte zitting, kind kan er zelf op en af en makkelijk in te klappen! Zeker een aanrader!

vorig jaar

Geen meer, mijn dochter heeft half jaar geleden haar hoofd vastgeklemd in de wc verkleinbril. Heeft ons een hele dag gekost om haar hoofd er terug uit te krijgen. Uiteindelijk moeten open knippen. Klein trauma dus. Dus hier mag ze op potje of op de grote wc en dan houdt ze zich gewoon zelf vast.

vorig jaar

Wij gebruiken al jaren de wc verkleiner en kruk van de Ikea.

vorig jaar

Verkleiner van de ikea boven, van de hema toevallig beneden. Krukje van de action. Heb die van de ikea ook in huis, maar die was alsnog te laag voor hem 😅

vorig jaar

Wat een drama die dingen om mee te nemen, herkennen jullie dat? Bestaat er niet zoiets als opvouwbare ofzo? Wij hebben gewoon die van de hema.

vorig jaar

Reactie op LS1990

Wat een drama die dingen om mee te nemen, herkennen jullie dat? Bestaat er ...
Er bestaan opvouwbare, maar ik moet zeggen dat wij hem nooit meenemen. Als er geen beschikbaar is, dan gaan we mee naar de wc met hem en houd hij zich maar goed vast

vorig jaar

Reactie op LS1990

Wij hebben dat nog nooit ergens mee naartoe genomen. Als onze oudste dochter (jongste draagt nog luiers) ergens naar de wc moet, dan is dat gewoon zonder verkleiner. Dan hou ik haar gewoon even vast zodat ze niet in de wc valt.

vorig jaar

Reactie op LS1990

Wij hebben zo’n opvouwbare, echt handig om mee te nemen. Is een reispotje en toiletverkleiner in één.

vorig jaar

Van de hema

vorig jaar

Hema

8 maanden geleden

Wij hebben er geen en gewoon een keuken opstapje. Werkt prima

8 maanden geleden

Verkleiner van de HEMA. Krukje van IKEA. Als we ergens heen gaan dan nemen we de verkleiner niet mee en houden we haar vast of houdt ze zichzelf ergens aan vast.

6 maanden geleden

Geen meer nadat ze vorig jaar haar hoofd erin vast klemde en we het moesten open knippen. Sindsdien wil ik ze niet meer in huis 😅

6 maanden geleden

Voor thuis gebruiken we meestal een simpele van de Ikea. Voor onderweg hebben we een opvouwbare. Van de uroloog kregen we het advies om echt een verkleiner te gebruiken omdat kindjes anders niet goed uitplassen

5 maanden geleden

Verkleiner van de ikea boven, van de hema toevallig beneden. Krukje van de ...
Nou dit probleem hebben wij ook! Ikea kruk is te laag maar keuken kruk te hoog Wc verkleiner van IKEA wel top. En opvouwbare gaat overal mee naartoe

5 maanden geleden

Thuis hebben wij deze wc verkleiner, want met een andere wc verkleiner plaste mijn zoon daar tegen aan ..... En mijn man heeft zelf een krukje gemaakt ivm een verhoogd toilet. Gaan wij er op uit dan houden ze zich zelf goed vast dus gebruiken we geen verkleiner.

5 maanden geleden

Reactie op 🌸

Wij hebben deze. Fijne zachte zitting, kind kan er zelf op en af en makkeli ...
Deze hebben wij ook ! Heel blij mee

3 maanden geleden

Wij hebben een wc bril met verkleiner erin gekocht. Onwijs handig ze kan helemaal zelfstandig naar het toilet (3j)