19 Reacties
vorig jaar
Geen meer, mijn dochter heeft half jaar geleden haar hoofd vastgeklemd in de wc verkleinbril. Heeft ons een hele dag gekost om haar hoofd er terug uit te krijgen. Uiteindelijk moeten open knippen. Klein trauma dus. Dus hier mag ze op potje of op de grote wc en dan houdt ze zich gewoon zelf vast.
vorig jaar
Verkleiner van de ikea boven, van de hema toevallig beneden. Krukje van de action. Heb die van de ikea ook in huis, maar die was alsnog te laag voor hem 😅
vorig jaar
Reactie op LS1990
Wat een drama die dingen om mee te nemen, herkennen jullie dat? Bestaat er ...
Er bestaan opvouwbare, maar ik moet zeggen dat wij hem nooit meenemen. Als er geen beschikbaar is, dan gaan we mee naar de wc met hem en houd hij zich maar goed vast
vorig jaar
Reactie op LS1990
Wij hebben dat nog nooit ergens mee naartoe genomen. Als onze oudste dochter (jongste draagt nog luiers) ergens naar de wc moet, dan is dat gewoon zonder verkleiner. Dan hou ik haar gewoon even vast zodat ze niet in de wc valt.
vorig jaar
Reactie op LS1990
Wij hebben zo’n opvouwbare, echt handig om mee te nemen. Is een reispotje en toiletverkleiner in één.
6 maanden geleden

3 maanden geleden
Wij hebben een wc bril met verkleiner erin gekocht. Onwijs handig ze kan helemaal zelfstandig naar het toilet (3j)