24 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben die van UPPAbaby! Heerlijk warme zak.

3 jaar geleden

Reactie op rianne_hvv

Ah super om te weten dat die fijn is! Misschien dan toch maar gewoon die bestellen 😌

3 jaar geleden

https://www.bol.com/nl/nl/p/monzana-voetenzak-voor-kinderwagen-of-stoeltje-93x56cm-antraciet/9300000124516210/ Wij hebben deze gekocht en zijn super tevreden!! Hij is heerlijk warm en als het goed is waterafstotend haha maar nog niet geprobeerd. (Hebben ook een regenhoes die er nog overheen valt dus die gebruiken wij als het regent). En grootste voordeel; een heeeeel stuk goedkoper dan de officiële voetenzak Wij hebben de uppababy vista. Het ziet er zo heerlijk uit ook haha. Zou willen dat er zoiets lekkers voor mezelf bestond 😂😅

3 jaar geleden

https://www.bol.com/nl/p/voetenzak-autostoel-kinderwagen-buggy-universeel-voetenzak-zwart/9200000124573272?referrer=socialshare_pdp_androidapp ik heb deze een week of 3 geleden besteld. Heel tevreden over, hij is heerlijk warm! Zie dat hij bij bol.com niet meer leverbaar is maar misschien is hij nog ergens anders te koop?

3 jaar geleden

Zie hier foto

3 jaar geleden

Als je veel de kou in gaat is een warme wollen voetenzak heel fijn! Bijv van het merk Kaiser

3 jaar geleden

Ik heb er een van koeka, alleen is die niet wind dicht en dat zou ik toch wel aanraden!

3 jaar geleden

Reactie op Lisaa1993

Zie hier foto
We hebben deze besteld! Komt als het goed is morgen binnen :) ben benieuwd

3 jaar geleden

Reactie op RutIng

Wij hebben de Jolein met teddy stof heerlijk warm, water en winddicht! htt ...
Wij hebben deze ook. Super tevreden mee!

3 jaar geleden

Reactie op rianne_hvv

Wij hebben deze ook, heerlijk warm en ons zoontje lijkt er ook comfy in! Slaapt als een roosje er in haha

3 jaar geleden

Wij hebben ook van uppababy en de zak is geweldig. Wel toevallig een kleur kunnen krijgen die 50% was afgeprijsd, gewoon grijs.. dus dat moet je dan wel willen. Maar we vinden 'm toevallig ook heel mooi. In het echt mooier dan op de site 😊https://www.uppababy.nu/product/uppababy-cozyganoosh/ Er is er nog 1 beschikbaar zie ik, dus mocht je willen... dan moet je snel zijn!

3 jaar geleden

Reactie op Violetsareblue

Wij hebben ook van uppababy en de zak is geweldig. Wel toevallig een kleur ...
Heb je misschien een foto van in het echt haha? Wij hadden een andere besteld maar die past niet in onze😅

3 jaar geleden

Reactie op RutIng

Wij hebben de Jolein met teddy stof heerlijk warm, water en winddicht! htt ...
Klopt het dat bij deze daar waar de riemen in de kinderwagen gaan klittenband zit (als je snapt wat ik bedoel)?

3 jaar geleden

Reactie op leochris

Heb je misschien een foto van in het echt haha? Wij hadden een andere beste ...
Past hij niet?! Wat vreemd... Wij hebben ook Uppababy (vista) en daar past hij wel in.... Hebben jullie een andere uppa?

3 jaar geleden

Reactie op leochris

Heb je misschien een foto van in het echt haha? Wij hadden een andere beste ...
Dit is de enige foto die ik zo 123 heb 😅 het is de kleur Pascal. En wellicht een oud model? Wij hebben de vista v2 als kinderwagen en hij past prima.

3 jaar geleden

Reactie op Lisaa1993

Past hij niet?! Wat vreemd... Wij hebben ook Uppababy (vista) en daar past ...
Nee :( wij hebben de Ridge… en daarvan kunnen we riempjes niet los dus we kunnen ze niet door die gleuven halen….

3 jaar geleden

Reactie op Violetsareblue

Dit is de enige foto die ik zo 123 heb 😅 het is de kleur Pascal. En wellic ...
Mijn broer heet toevallig ook Pascal haha… ziet er zo inderdaad mooier uit dan op de foto! Ga er vh weekend nog eens goed naar kijken😊 thanks in ieder geval!

3 jaar geleden

Hoe heb je de gordels erdoorheen gekregen? Wij krijgen net de voetenzak binnen, maar de gordels gaan er dus niet goed doorheen (heb ook een uppababy vista). Zie ik iets over het hoofd. Anders gaan wij hem helaas ook weer terugsturen en een andere zoeken.

3 jaar geleden

Reactie op Ri3004

Hoe heb je de gordels erdoorheen gekregen? Wij krijgen net de voetenzak bin ...
Gordels helemaal los halen (onder de schouderpads kun je ze losmaken) en dan erdoorheen steken. 🤷‍♀️ Volgens mijn man 🤭