18 Reacties
3 jaar geleden
https://www.bol.com/nl/nl/p/distinq-white-nois-white-noise-machine-white-noise-baby-witte-ruis-draadloos-en-oplaadbaar-muziekdoosje/9300000100723198/?bltgh=k1Mrins6dg-5wBz0RRRLhw.2_28.33.ProductImage
Wij hebben deze, verschillende geluidjes blijft heel de dag/nacht aan maar je kan ook een timer aanzetten. Simpel model maar werkt naar behoren

3 jaar geleden
Reactie op DekkersLaura

Ik vraag me altijd af hoe hard je zoiets moet zetten. Ik had ergens gelezen zo hard als een stofzuiger 😅 zit er überhaupt een volume knop op dat doosje?
3 jaar geleden
Wij zijn hier ook erg blij met onze moonie beer! Gebruiken hem elke nacht, gaat na tijdje vanzelf uit en springt weer aan als de baby gaat huilen. Ons dochtertje slaapt nu rustig in haar eigen wiegje dus erg blij mee
3 jaar geleden
Reactie op DekkersLaura

Deze hebben wij ook. Werkt al 1.5 jaar super ☺️🥰 ik slaap er ook goed van ook al moet ik er soms 700x uit voor de jongens...😅🤪
3 jaar geleden
Reactie op 123fi
Ik vraag me altijd af hoe hard je zoiets moet zetten. Ik had ergens gelezen ...
Hier staatie meestal op z'n hardst (is ook niet super hard) en dan op het geluid van de golven. Maar bij ons staatie niet (meer) in het bedje. Hij staat op een plank boven het bedje van de oudste, met de geluidsbox in de richting van de kamer. ( Wij hebben maar 1 grote slaapkamer, dus slapen gezellig met z'n alle op 1 kamer)
3 jaar geleden
Hey hoi!
Ik heb een numsy. Beste aanschaf ooit! Veel verschillende geluiden en een lampje. Ik slaap er zelf ook heerlijk op. De prijs is ook goed!
https://www.bol.com/nl/nl/p/numsy-calm-white-noise-machine-baby-witte-ruis-apparaat-volwassenen-slaaptrainer-kind-slaaphulp-geluidsmachine-baarmoeder/9200000133309307/?bltgh=pFbgkexznEZjvEenMgBB3g.2_31.33.ProductImage
3 jaar geleden
Reactie op 123fi
Ik vraag me altijd af hoe hard je zoiets moet zetten. Ik had ergens gelezen ...
Zekers en hier beginnen we zacht , maar bij veel onrust zetten we hem harder (of op z'n hardst) ik kijk gewoon naar waar hij behoefte aanheeff
3 jaar geleden
Reactie op DekkersLaura

Leg je hem altijd weg op z'n buikje? Onze dochter slaapt zoveel beter op haar buik maar ik durf het niet. Ze is super sterk in haar nek alleen ben zo bang dat ze op het moment zelf net niet de kracht heeft om haar hoofdje te draaien. In de box ligt ze overigens altijd zo te slapen.
3 jaar geleden
Reactie op 123fi
Leg je hem altijd weg op z'n buikje? Onze dochter slaapt zoveel beter op ha ...
Ja vind het ook spannend , ga regelmatig kijken maar leggen hem nu sinds een week altijd weg op z'n buik. Hij slaapt zoveel beter dan. En in de nacht slaapt hij naast mij en ik wordt wakker van iedere beweging dus kijk erg vaak even in z'n wiegje. Weet dat het een risico is maar hij is zo sterk in z'n nekje rn tot nu toe nog nooit met z'n koppie plat op t matras gelegen
Maar iedereen moet doen waar zij zich goed bij voelt
3 jaar geleden
Reactie op 123fi
Hebben jullie een slaapritueel icm met white noise die jullie willen delen? ...
Ik zet hem altijd zacht aan, zachtjes .. als hij dsn onrustig is of blijft dan na een paar minuutjes iets harder en zo net zo lang tot hij slaapt.
Meestal is zachtjes aanzetten genoeg hier. Enkel bij krampjes is meer afleiding nodig en zet ik hem dus harder