19 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb emesafene tabletten. Eerst had ik hiervan de zetpillen, maar door mijn lactose intolerantie kreeg ik daar heel veel buikpijn van.
De pillen werken voor mij beter.
Ik merk vooral dat het scherpe randje eraf is. Ik kan nog steeds niet veel eten en drinken, maar de heftige misselijkheid is echt een stuk minder. Net als de het kokhalzen enzo.
4 jaar geleden
Ik heb 6,5 week overgeven van alles geprobeerd en ook medicatie geprobeerd( emesafene en suprimal) iemand gaf aan dat ik coca cola moest drinken en dan paprika chips eten. Dit word schijnbaar ook door oncologen aangeraden na een chemo kuur.(ivm misselijkheid) En je zult het niet geloven maar voel me hierdoor stukken beter ik heb nu zelfs al 4 dagen niet meer overgegeven. Hopelijk werkt dit ook voor jou heel veel succes💋
4 jaar geleden
Ik heb verschillende medicijnen geprobeerd, maar sinds week 8 heb ik Emesafene. Deze werken voor mij het beste. Ik ben nog steeds misselijk en kan nog steeds niet werken, maar ik hoef niet meer over te geven en te kokhalzen! Dat is al een hele winst.
Je zou altijd iets kunnen proberen om de laatste “zware” weekjes door te komen. Meestal gaat dit door tot 14 of zelfs 16 weken.
4 jaar geleden
Reactie op Mimmmi
Bedankt voor alle reacties! Ik heb vandaag met de huisarts gebeld en zojuis ...
Die zijn top!!
4 jaar geleden
Zelf ook vanaf week 6 ontzettend misselijk(nu 10w) heel de dag en ook nacht. Gember tabletten en thee werkten niet. Vandaag gekocht Op aanraden van verloskundige van vsm Okugest tabletten. Meteen bij misselijkheid 2 tegelijk innemen (kleine tabletjes) sinds avond eten ingenomen en merkte meteen resultaat. Sinds paar uurtjes niet meer misselijk halleluja😇. Hopen dat het zo blijft. Bij de een werkt dat en bij de ander weer iets anders succes….

4 jaar geleden
Zelf ook vanaf week 6 ontzettend misselijk(nu 10w) heel de dag en ook nacht. Gember tabletten en thee werkten niet. Vandaag gekocht Op aanraden van verloskundige van vsm Okugest tabletten. Meteen bij misselijkheid 2 tegelijk innemen (kleine tabletjes) sinds avond eten ingenomen en merkte meteen resultaat. Sinds paar uurtjes niet meer misselijk halleluja😇. Hopen dat het zo blijft. Bij de een werkt dat en bij de ander weer iets anders succes….