19 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb emesafene, werkt voor mij heel goed!

4 jaar geleden

Hi, super vervelend! Ik heb het zelf ook vanaf 5 weken. Eerst heb ik suprimal geprobeerd en zit nu sinds 2 weken aan de emasafene. Het haalt niet alle misselijkheid weg, maar verminderd bij mij wel heel erg het kokhalzen. Sterkte!

4 jaar geleden

Dit neem ik, veilig bij zwangerschap, staat ook op het doosje! Op aanraden van de dokter! :)

4 jaar geleden

Ik heb emesafene tabletten. Eerst had ik hiervan de zetpillen, maar door mijn lactose intolerantie kreeg ik daar heel veel buikpijn van. De pillen werken voor mij beter. Ik merk vooral dat het scherpe randje eraf is. Ik kan nog steeds niet veel eten en drinken, maar de heftige misselijkheid is echt een stuk minder. Net als de het kokhalzen enzo.

4 jaar geleden

Reactie op MalissaT

Hi, super vervelend! Ik heb het zelf ook vanaf 5 weken. Eerst heb ik suprim ...
Dank voor je reactie! is dit voor oraal gebruik of zetpillen? Ik geef namelijk ook al over van de Davitamon capsules😅

4 jaar geleden

Reactie op Mimmmi

Dank voor je reactie! is dit voor oraal gebruik of zetpillen? Ik geef namel ...
Dit is voor oraal gebruik

4 jaar geleden

Ik neem medicatiebtegen misselijkheid. Iedere avond 2 pillen. Moet zeggen dat zonder dat lukt me niet. Ik had liever zonder medicatie maar ik kan het niet...

4 jaar geleden

Ik heb 6,5 week overgeven van alles geprobeerd en ook medicatie geprobeerd( emesafene en suprimal) iemand gaf aan dat ik coca cola moest drinken en dan paprika chips eten. Dit word schijnbaar ook door oncologen aangeraden na een chemo kuur.(ivm misselijkheid) En je zult het niet geloven maar voel me hierdoor stukken beter ik heb nu zelfs al 4 dagen niet meer overgegeven. Hopelijk werkt dit ook voor jou heel veel succes💋

4 jaar geleden

Ik had dit ook, kon niet gaan werken. Ik neem sinds week 6 navalit en ben hier heel blij mee. Geen last meer van, kan gaan werken zonder problemen.

4 jaar geleden

Ik heb verschillende medicijnen geprobeerd, maar sinds week 8 heb ik Emesafene. Deze werken voor mij het beste. Ik ben nog steeds misselijk en kan nog steeds niet werken, maar ik hoef niet meer over te geven en te kokhalzen! Dat is al een hele winst. Je zou altijd iets kunnen proberen om de laatste “zware” weekjes door te komen. Meestal gaat dit door tot 14 of zelfs 16 weken.

4 jaar geleden

Bedankt voor alle reacties! Ik heb vandaag met de huisarts gebeld en zojuist Emesafane zetpillen opgehaald, ben benieuwd of het gaat werken!

4 jaar geleden

Reactie op CaitDave

Ik had dit ook, kon niet gaan werken. Ik neem sinds week 6 navalit en ben h ...
Hoi, waar kan ik navalit kopen apotheek??

4 jaar geleden

Reactie op CaitDave

Ik had dit ook, kon niet gaan werken. Ik neem sinds week 6 navalit en ben h ...

4 jaar geleden

Reactie op Nedaan

Ja maar wel mits voorschrift ☺

4 jaar geleden

Gember capsules nemen de grootste misselijkheid weg.

4 jaar geleden

Reactie op Nedaan

Ik neem die. Zeer goed. Ik koop op de apotheek. In België moet met een voorschrift.

4 jaar geleden

Reactie op Mimmmi

Bedankt voor alle reacties! Ik heb vandaag met de huisarts gebeld en zojuis ...
Die zijn top!!

4 jaar geleden

Zelf ook vanaf week 6 ontzettend misselijk(nu 10w) heel de dag en ook nacht. Gember tabletten en thee werkten niet. Vandaag gekocht Op aanraden van verloskundige van vsm Okugest tabletten. Meteen bij misselijkheid 2 tegelijk innemen (kleine tabletjes) sinds avond eten ingenomen en merkte meteen resultaat. Sinds paar uurtjes niet meer misselijk halleluja😇. Hopen dat het zo blijft. Bij de een werkt dat en bij de ander weer iets anders succes….

4 jaar geleden

Zelf ook vanaf week 6 ontzettend misselijk(nu 10w) heel de dag en ook nacht. Gember tabletten en thee werkten niet. Vandaag gekocht Op aanraden van verloskundige van vsm Okugest tabletten. Meteen bij misselijkheid 2 tegelijk innemen (kleine tabletjes) sinds avond eten ingenomen en merkte meteen resultaat. Sinds paar uurtjes niet meer misselijk halleluja😇. Hopen dat het zo blijft. Bij de een werkt dat en bij de ander weer iets anders succes….