5 Reacties

3 jaar geleden

Daar zou ik me dus echt totaal niet druk om maken. Je kan nu eenmaal niet alles vermijden en ik neem aan dat je geen half uur in de walm bent blijven staan. Dit kan echt geen effect hebben gehad op je melk.

3 jaar geleden

Alle nadelige bijwerkingen van de onderzoeken naar wiet komen uiteindelijk van de tabak die mensen erbij doen. Je kan dus prima borstvoeding geven. Als je door de stad loopt overdag met de kinderwagen zul je ook rokende mensen tegen komen. Je kan je kindje niet voor alles beschermen helaas. Ik zou je meer zorgen maken over de chemische stoffen in wegwerpluiers/doekjes, je parfum en deo, je Tefal pannen etc

3 jaar geleden

Ik denk ook dat je je geen zorgen hoeft te maken en gewoon kan voeden. Je hebt het niet zelf gerookt

3 jaar geleden

Reactie op J茅an

Alle nadelige bijwerkingen van de onderzoeken naar wiet komen uiteindelijk ...
Haha ja daar maak ik me ook zorgen over, en vandaar dat ik voor al die dingen die je opnoemt vervangende producten gebruik, metalen pannen zonder antiaanbaklaag, natuurlijke deo, biologisch eten etc. 馃構

3 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties. Ik begrijp dat ik in de stad ook eens door zoiets heen kan lopen, maar nu liep ik echt recht in een rookwalm en moest ook even blijven staan door de opstopping, vandaar. Maar goed, inmiddels mijn dochter wel gevoed natuurlijk.