18 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb toevallig vandaag wat jasjes gepast (gekregen van anderen). Het is echt dramatisch om een winterjas bij een baby aan te doen... Ze kunnen hun armpjes nog niet zelf meebewegen
Heb wat advies van vriendinnen gehad en zij zeiden dat van die berenpakjes ideaal zijn. Trek je over de kleren aan als je de deur uit gaat. Lekker warm en dan heb je ook geen voetenzak nodig voor in de maxicosi. Eventueel nog een los dekentje erover heen als het echt heel koud is. Je hebt ook berenpakjes met van die wandjes eraan vast die je om de handjes heen kan vouwen
Je hebt trouwens redelijk dunne berenpakjes en hele dikke
3 jaar geleden
Ik heb zo’n pakje gekregen van een vriendin en dat werkt idd super! Is wel polyester en nogal zweterig. Denk er nog eentje aan te kopen in een maatje groter maar dan in wol. De wollen pakjes van Engel schijnen wel heel fijn te zijn. Dus ga dat eens naderbij bekijken.
Jas zou ik zeker niet doen. Wijd zittende overall is super handig vind ik zelf. Makkelijk aan en uit. En Uber schattig bovendien 😀
3 jaar geleden
Onze kinderen dragen bijna alleen maar wol in de herfst/winter. Vooral kleding van Dilling. Jasje en overal komen van Engel. De baby draagt ook nog veel pakjes van Unaduna. Wollen dekentjes van Disana. Dat koop ik bij Ziloen, ik zweer bij hun en zou alles wat op hun site wordt aangeboden blind kopen 🥰
3 jaar geleden
Reactie op enenem
Onze kinderen dragen bijna alleen maar wol in de herfst/winter. Vooral kled ...
Past die overall van engel ook over de ‘gewone’ kledij? Zou er ook eentje Willen aanschaffen.
3 jaar geleden
Reactie op Carpe diem
Past die overall van engel ook over de ‘gewone’ kledij? Zou er ook eentje W ...
Ja, sowieso. Ze vallen ontzettend ruim. Mijn zoontje doet er nu voor het tweede jaar mee en ik deed er altijd gewoon z’n eigen kleding onder. Vorig jaar ook altijd nog dikke truien enzo. Dit jaar zal dat misschien ietsje krapper zijn.
3 jaar geleden
Reactie op Loona1991
Welk merk berenpakjes hebben zij dan? Wil even gaan Googelen haha. Klinkt n ...
Oeh geen idee haha. Ik heb zelf ook 3 pakjes, maar ook daarvan weet ik t merk niet 😅 allemaal gekregen
Weetje, ik denk dat het geen drol uitmaakt! Het is gewoon belangrijk om te kijken naar de dikte die je wilt (herfst of winter dikte). En kijk of het van binnen zo'n lekkere teddy stof is als je de winter variant koopt. En wat ik zei, die wandjes die je kan omslaan zijn dan ook heel handig. Zou daar gewoon opletten 😘
3 jaar geleden
Hoe valt dilling? Twijfel over welke maat ik moet kopen. Zou er graag de hele winter mee doen. Maat 62 begint nu soms aan de kleine kant te worden voor de lengte van zijn romp.
3 jaar geleden
Reactie op Tessa123456
Hoe valt dilling? Twijfel over welke maat ik moet kopen. Zou er graag de he ...
Wol rekt heel erg mee. Mijn dochter draagt met maat 62 nog steeds een 50 boxpakje van wol. Ze draagt ook nog steeds haar wollen 56 broekjes. Is echt heel anders dan katoen bijv.
Ik heb zelf nu juist alleen grotere maten gekocht, al heb ik ook nog wolletjes in haar huidige maat in de kast liggen. En Eventjes iets te ruim vind ik niet erg en ze kunnen er dan echt lang mee doen 😊