26 Reacties

3 jaar geleden

Andere tip, als je het nog niet wist: binnenkort krijgen diverse influencers op insta weer codes voor korting bij dilling!

3 jaar geleden

Je hebt net de 30% korting bij Dilling gemist.. 😬 vanaf oktober/november weer korting bij o.a. mamalotje. Wij hebben enkel wollen rompertjes, een paar wollen leggings en wollen boxpakjes. Verder heeft onze zoon nog wat truien en dochter nog wat jurkjes en maillots. Eigenlijk dragen ze enkel wol 😅
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Ik kleed hem in wollen rompertjes met ‘gewone’ kleren daaroverheen. Een wollen broekje gebruik ik als pyamabroek voor hem. Verder vind ik het kinderwagenpak van Dilling echt een aanrader. Geen koude handjes en voetjes, maar die hebben we nog niet zo vaak gebruikt het is nog niet zo heel erg koud buiten 😊

3 jaar geleden

Reactie op ChristineS94

Andere tip, als je het nog niet wist: binnenkort krijgen diverse influencer ...
Heb geen insta 🙃 maar toch dank voor de tip!

3 jaar geleden

Reactie op enenem

Je hebt net de 30% korting bij Dilling gemist.. 😬 vanaf oktober/november w ...
Ja ik weet het. Had nog niet beslist wat ik wou kopen en De site lag ook plat blijkbaar door de stormloop. Dank voor de tip alvast!

3 jaar geleden

Hier ook veel wol. Naar mate de maatjes vorderen steeds meer. Bevalt zo goed! Ben helemaal fan en bijna soort ambassadeur 🙈🙈En zit zo fijn. Ik koop wel veel nieuw, probeer met korting. Maar ook met het idee dat hierna nog 1 of 2 kindjes het gaan dragen. Zo niet, kan je het vaak ook weer goed verkopen. Momenteel lange mouw rompers + broekje (soms wol, soms katoen) + trui of vest (vaak katoen nu). Ik wil nog 2 truitjes gaan aanschaffen van wol. In de nacht vaak wollen pakje over lange romper. Merken die ik tot nu heel fijn vind zijn Joha, Dilling, hvid, unaduna. Allemaal 100% wol. Ik heb momenteel met een beetje geluk en spuugvrije dagen aan 3 rompers, 2-3 broekjes en 2 pakjes/pyjama’s genoeg. Ik was ze bijna niet, laat ze wel na 12-24 uur dragen in de badkamer luchten. Als er vlekken op zitten was ik die met lauwwater met de hand uit, maar alleen de vlek, want wol neemt zo veel water op en duurt zo lang tot het droog is. Mag niet op de verwarming. Wol is trouwens ook super fijn met wasbare luiers, rekt zo lekker mee. Door de rek gaan m’n wolletjes trouwens ook vaak 2-3 maatjes mee. Ik doe ze steeds al te groot aan en ze passen vaak ook nog tm de volgende maat. Zo heb ik bijv een 56 romper die ze al vanaf maar 50 draagt en nu nog terwijl ze in 62 zit. Ze draagt nu dus maatjes 56-68. Als ze gaat kruipen moet ik trouwens nog even zien wat ik met haar broekjes ga doen. Zou het sonde vinden als ze ze kapot kruipt. Aanvullend op kleding heb ik ook wollen slotjes van hvid. 2 wollen dekens en een schapenvacht voor in bed, in de wagen, om op te spelen.

3 jaar geleden

Reactie op ChristineS94

Andere tip, als je het nog niet wist: binnenkort krijgen diverse influencer ...
Heb je toevallig namen die we kunnen volgen?

3 jaar geleden

Reactie op LVDG92

Mamalotje sowieso!

3 jaar geleden

Reactie op Carpe diem

Ja ik weet het. Had nog niet beslist wat ik wou kopen en De site lag ook pl ...
Er was een wachtrij van ongeveer 4 uur begreep ik. Ik had ‘s nachts tijdens het voeden besteld, dus gelukkig nergens last van gehad haha.

3 jaar geleden

Reactie op LVDG92

Mamalotje, Elisemilou en Karivdheiden komen zo als eerste even bij me naar boven.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Reactie op enenem

Mamalotje, Elisemilou en Karivdheiden komen zo als eerste even bij me naar ...
Thanks!!

3 jaar geleden

Hier een wollover, Ik gebruik lange mouwen rompers en lange mouwen boxpakjes. En een alwero wollen bodywarmer en voor als het echt koud is voor buiten een wollen overal van engel. Dat is eigenlijk de gehele gardorobe. In de kleine maatjes 4 rompers en boxpakjes. Ik was dit savonds met de hand even, hang het uit en dan kan je het de volgende middag alweer gebruiken. Als ik kijk wat ik kwijt ben aan 'dure' wollen kleding en vriendinnen die een overvolle kast met 'goedkopere' katoenen kleding hebben denk ik dat het niet veel verschild in eind bedrag. Ook kan je de wolletjes daarna voor nog zo'n 75% van de aankoopprijs op vinted verkopen. Bij dilling hebben ze 1 x per jaar 30% korting (dit is helaas net geweest) en bij ziloen is dit volgens mij 2x per jaar. Ik koop dan meestal voor een jaar vooruit.

3 jaar geleden

Reactie op Alleenmaarliefdehier

Hier een wollover, Ik gebruik lange mouwen rompers en lange mouwen boxpakj ...
Heb jij toevallig enig idee wanneer we weer korting bij ziloen kunnen verwachten? Ik wil echt zo graag nog wat dingetjes kopen 🥰

3 jaar geleden

Heb afgelopen weekend bij de aanbieding van Dilling 2 rompers met km en twee met lm aangeschaft. Onze zoon is 59cm nu. Had gegokt op maat 62 maar vond het niet makkelijk om in te schatten. Vandaag geleverd en ben er blij mee, 62 gaat echt lang mee gaan. Is beduidend lang in de lengte, langer dan de rompers die we in die maat al liggen hebben en merinowol rekt wat dus gaat zeker tot de lente meegaan (hoop ik). Ik denk dat je als basislaag best voor wol gaat als je het warm wil houden. Het idee van bvb thermische kleding is ook dat je onderlaag het warmste is, recht op de huid aan (zo heb ik het toch van het wielrennen/skiën) Die voert dan zweet etc af naar de volgende laag. Een katoenen romper en dan een (merino)wol boxpak gaat zijn doel voorbij lopen denk ik...

3 jaar geleden

Reactie op Avdpee

Heb afgelopen weekend bij de aanbieding van Dilling 2 rompers met km en twe ...
Mijn zoontje van 65cm past nog makkelijk in de 62 rompers van Dilling. Dus je kan inderdaad nog een tijd vooruit 😊

3 jaar geleden

Yay! Leeeuuk 😊 dankje voor de vele tips. 😍

3 jaar geleden

Reactie op enenem

Heb jij toevallig enig idee wanneer we weer korting bij ziloen kunnen verwa ...
Nee helaas niet. Zit er ook op te wachten.

3 jaar geleden

Hoi allemaal, ik houd ook erg van wol voor mijn zoontje, we hebben bijna alleen maar wollen rompers en hier komt dan ook mijn vraag: vandaag van de huisarts bevestigd gekregen dat mijn zoontje atopisch eczeem heeft. Op het internet staat dat wol dan niet fijn is omdat het dan erger kan worden of kan kriebelen. Weten jullie hier iets van? Het effect van bijv een wolzijde romper op zijn huidje? Ik kan het hem zelf niet vragen… iemand ervaring met wol + eczeem?

3 jaar geleden

En een leuke tip: de winkel de Zaailing in Amsterdam heeft regelmatig kortingen op (oa) wollen babykleding! (Weet niet of dat ook online is)

3 jaar geleden

Reactie op enenem

Mamalotje, Elisemilou en Karivdheiden komen zo als eerste even bij me naar ...
En ankevandelden en niravandijk!