11 Reacties

één jaar geleden

Hebben wij ook gehad met ons zoontje. Hij is uiteindelijk een buikslaper geworden. Maar doordat ze alleen maar de associatie hebben met op hun buik spelen en niet slapen gaan ze in die begin periode vaak huilen.

één jaar geleden

Ja baby's oefenen ook in bed de nieuwe kunstjes

één jaar geleden

Hier ook die fase... net dezelfde leeftijd. Ze slaapt daardoor slecht in haar bedje. Uiteindelijk nemen we haar soms tussen ons en dan slaapt ze veel rustiger, kan ze niet zo rollen en kruipen... 😅

één jaar geleden

Hier ook gehad. Sinds kort slaapt hij ineens graag op zijn buik! Alleen nog steeds kan hij dan niet lekker draaien of terugrollen na een paar uur. Wat ik opzich snap met een slaapzak😂

één jaar geleden

Misschien kan het lakentje van fedde en Kees nog helpen tot ze goed terug kan draaien? Wij gebruiken hem al heel lang en zijn er erg blij mee. Succes in ieder geval!

één jaar geleden

Ik vond mijn dochter vanmorgen ook op haar buik 😱 ik schrok wel een beetje maar ze kan goed kruipen en gaan zitten dus ik maak me er niet zo druk om.

één jaar geleden

Reactie op 123fi

Ik vond mijn dochter vanmorgen ook op haar buik 😱 ik schrok wel een beetje ...
Ik kom erop terug.. tot 4uur woelen en niet willen slapen.. toen is ze op haar buik gaan liggen om vervolgens elke 45min wakker te worden. ff lekker te huilen en na 10min weer in slaap vallen🤣

één jaar geleden

Dit was hier ook zo! En uiteindelijk is hij op z’n buik beginnen slapen! Rolt nog steeds niet terug van buik naar rug intussen.

één jaar geleden

Reactie op Iris_x

Dit was hier ook zo! En uiteindelijk is hij op z’n buik beginnen slapen! R ...
Ik denk dat mijn dochter ook op haar buik gaat slapen met de tijd. Ik doe het zelf ook dus zit in de genen denk ik😅 Heeft jouw zoontje een slaapzak aan?

één jaar geleden

Reactie op 123fi

Ik denk dat mijn dochter ook op haar buik gaat slapen met de tijd. Ik doe h ...
Ja slaapt in een slaapzak. Maar op gegeven moment sliep hij met z’n gezichtje plat in de matras. Snachts werd ik wakker omdat hij stikgeluiden maakte… dus hebben wij snel een aerosleep matras gekocht en nu zijn we wel redelijk op ons gemak. Eigelijk slaapt hij wel redelijk goed nu hij z’n draai heeft gevonden op z’n buik!

één jaar geleden

Deze fase was zo lastig ja! Heeft bij ons denk ik een maand geduurd. Ik kreeg tips als het lakentje van Fedde en Kees en een slaapwikkel van Snoozz. Uiteindelijk er voor gekozen om het maar gewoon uit te zitten