13 Reacties

2 jaar geleden

Ik herken dit inderdaad als ze een keelontsteking hebben. Langer dan vijf dagen koorts mag je de HA bellen. Als je je zorgen maakt sowieso even bellen! Weekend of niet, beter keertje teveel (en in dit geval klinkt het heel redelijk dat je belt toch!?)

2 jaar geleden

Mag altijd bellen om te overleggen, indien hun ook twijfelen of hem graag willen zien kun je dat doen. Als hun aangeven dat het nog even kan wachten dan kijk je het nog even aan en bel je terug als de situatie veranderd.

2 jaar geleden

Vorig weekend is op basis van die geur die jij beschrijft, ontstoken neusamandelen geconstateerd. Dat werd ons bij de Hap verteld toen we daar kwamen vanwege niet meer drinken. Je kan altijd even bellen met de Hap om te overleggen?

2 jaar geleden

Bedankt voor jullie reactie. Ik ben met hem gaan wandelen en nu geen koorts meer. Gedrag is ook weer normaal maar de geur blijft.

2 jaar geleden

Reactie op Bobo96

Vorig weekend is op basis van die geur die jij beschrijft, ontstoken neusam ...
Kregen jullie ab?

2 jaar geleden

Is het een ammoniak geur of iets anders? Eet hij nog? Ik zou gewoon even de huisartsenpost bellen. Is vast niks maar dan ben je iig je zorgen kwijt!

2 jaar geleden

Reactie op Papi

Kregen jullie ab?
Ja

2 jaar geleden

Herkenbaar, kregen geen AB

2 jaar geleden

Zijn koorts is eindelijk weg na een week en speelt weer lkkr. Alleen die geur nog. Ik wacht ermee tot dinsdag. Hopelijk tot die tijd geen AB meer nodig. Dank voor jullie reactie.

2 jaar geleden

Toen mijn zoontje zo’n slechte adem had had hij een oorontsteking.

2 jaar geleden

Kan een slechte adem ook komen door doorkomende tandjes? Onze meid ruikt ook al een tijdje niet zo fris, maar is niet ziek. Wel tandjes die doorkomen.... we poetsen 2x per dag.

2 jaar geleden

Reactie op Violetsareblue

Kan een slechte adem ook komen door doorkomende tandjes? Onze meid ruikt oo ...
Toen Leia een kies kreeg rook ze ook raar uit haar mond.

2 jaar geleden

Reactie op Chef Lissocat

Toen Leia een kies kreeg rook ze ook raar uit haar mond.
Hmm oke... volgens mij komen hier 4 kiezen tegelijk door. Dus dat kan dan wel een verklaring zijn.