5 Reacties
3 weken geleden
Hier ook maar lijkt vaak om aandacht te zijn. Elk klein ding heeft een pleister nodig, af en toe kan ze niet meer stappen en zijn haar benen moe (we zijn dan letterlijk 1 min aan het wandelen). Ze zegt soms zelf ik had een moeilijk dagje vandaag, en dan zeg ik ja inderdaad we doen het morgen wel beter :)
3 weken geleden
Reactie op Mariska_
Hier ook maar lijkt vaak om aandacht te zijn. Elk klein ding heeft een plei ...
Haha ja herkenbaar! Ze heeft hier ook zoveel pijntjes en ze ziet zelfs bloed op haar vinger dat er niet is. Die pleisters plakt ze ook het liefst iedere dag. Inderdaad een roep om aandacht hier ook vaak. Ook niet gek nu ze de aandacht moet delen met een zusje.
Maar wel goed dat jouw dochtertje zelf ook ziet dat ze het moeilijk heeft gehad en dit kan benoemen.
Alleen die emoties die schieten echt alle kanten op. Van huilen-lachen-huilen. Maar het zal wel een fase zijn 馃槵
3 weken geleden
Reactie op Lisa1320
Herkenbaar! En hij blijft er regelmatig echt lang in hangen. Ik vroeg me oo ...
Ja ze moeten natuurlijk ook nog leren om hun emoties te reguleren. Maar ik vond het nu ook wel ineens opvallen vaak, die buien. Best lastig soms inderdaad. Gelukkig toch wel wat herkenning hier en zal het er wel een beetje bijhoren.
Ik krijg ook bij alles wat ik zeg te horen: jaaaa dat weet ik al. Of dat ze het net anders op haar eigen manier wil doen. Ze is echt op zoek maar haar eigen identiteit lijkt en controle willen uitoefenen. En als dan net iets niet gaat zoals ze wil..... dan is het馃Ж馃槶