4 Reacties

4 weken geleden

Wil ze het zelf? Mijn dochter is zelf heel erg gemotiveerd. Ik maak haar nog wel elke avond wakker (dat vraagt ze). Wel af en toe ongelukjes gehad. Op vakantie wel weer luier aan gedaan na een bedplasnacht. Dit wilde ze niet, maar sliep wel door toen en was even rustiger daar(afgesproken dat ze het thuis weer mocht proberen). Ze wordt thuis met onderbroek aan wel vaker wakker. Ik zou rustiger slapen meteen luier aan bij haar, maar ik gun haar natuurlijk ook de volledig zindelijkheid dus moeten we hier even doorheen.

4 weken geleden

Reactie op MaBDH

Wil ze het zelf? Mijn dochter is zelf heel erg gemotiveerd. Ik maak haar no ...
Ja ze begint er zelf elke keer over. We laten dit ook aan haar en pushen dit niet.

4 weken geleden

Wij gebuiken luierbriekjes, en noemen die slaap broekjes. Als ze die een week droog is mogen ze in onderbroek slapen. Wel maken we ze wakker voor wij zelf naar bed gaan om te plassen.

3 weken geleden

Wij zijn er nog helemaal niet mee bezig eigenlijk .. overdag is hij al een half jaar zindelijk en draagt hij geen luier alleen met slapen, ‘s nachts gaat toch gewoon vanzelf? Bij zijn middag slaapje houd hij netjes zijn luier droog, maar snachts wordt hij nog echt niet wakker om te plassen hoor slaapt gewoon door en plast in zijn luier Poepen doet hij niet en wordt hij wel wakker voor