25 Reacties

3 jaar geleden

"Zeg meid, vind jij het normaal om aan het kleed te likken?" "Neehee, je mag met je handen aan de kattenbak zitten." "Leia, hou eens even op met de vacht van de poes in het voelboekje uit te plukken en in je mond te stoppen..."

3 jaar geleden

Ik moest laatst thuis uitleggen dat ja, mijn spijkerbroek een ontzettend nat kruis had en ja, dat het plas was, maar nee, niet dat van mij.

3 jaar geleden

Ik moest laatst thuis uitleggen dat ja, mijn spijkerbroek een ontzettend na ...
Oh, dat heeft trouwens niets met een stoute dreumes te maken, maar met het geniale idee een blote baby op schoot te zetten terwijl ik hurkend een badje liet vollopen onder de douche.

3 jaar geleden

Oh, dat heeft trouwens niets met een stoute dreumes te maken, maar met het ...
😆😆😆

3 jaar geleden

Ivar blijf van de ballen van yara af en ga lekker met je eigen ballen spelen 🤣 De buren moesten hier ook erg hard om lachen Note: alle ballen in deze zin betreffen speelgoed ballen 🙈

3 jaar geleden

Ja dat is een mooie klok hé, wauw wat een mooie klok. Ja dat is de lamp, en dat is de klok, ja de lamp, lamp, lllaaaammmmppppp, oh ja klok, kkllloookkkkk. Mooi hè Oh zie je daar die vogel, wat een leuke vogel, hallo vogel, hoi hoi. Oh nee. De vogel vliegt weg, doei vogel. Doei doei. Fae niet met je vingers in de poep, bah nu heb je overal poep. Hmmm lekker, overal boter, ja smeer maar lekker overal uit. Nee fae, niet het snoer van de stofzuiger in je mond doen.

3 jaar geleden

“Lieverd, niet zo hard aan je piemeltje trekken”

3 jaar geleden

‘ Ik heb het konijn aan zijn oren aan de waslijn gehangen’ …

3 jaar geleden

‘Traptredes zijn niet om op te sabbelen!’

3 jaar geleden

Mama gaat even jouw poep van haar handen wassen en dan komt ze weer terug

3 jaar geleden

Echt geweldig deze allemaal

3 jaar geleden

Reactie op MaartAnn

Mama gaat even jouw poep van haar handen wassen en dan komt ze weer terug
Stuk om deze 😂😂😂😂😂😂

3 jaar geleden

- niet de kat likken - niet uit de waterbak drinken - niet likken/bijten aan de bank/stoel/box/dressoir

3 jaar geleden

Wat heb jij een grote poep gedaan! Mama is trots op jou!

3 jaar geleden

"Heel goed dat je probeert een blokje te stapelen! Maar doe maar niet op mama's tepel."

3 jaar geleden

Nee, niet de Poes in je poep leggen. (Ze heeft een knuffel poes)

3 jaar geleden

"Schatje, er zit paprika op de kat."

3 jaar geleden

"Niet terugtrekken als je bijna helemaal in zit"😳 Met aankleden werkt hij vaak mee met zijn armpjes maar soms dus niet 😅

3 jaar geleden

Niet in de vaatwasser klimmen, Niet de kat bijten, Neeee je kunt geen stenen eten, Niet in de tafel bijten Niet in de wasmachine klimmen,

3 jaar geleden

Poesjes zijn niet om te eten 🤣🤣. Ik vervolgens lag mijn vriend een kwartier in een deuk 😉