5 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Vurul
Herkenbaar! Onze zoon is 7,5 week en de luiers beginnen hier ook meer te st ...
Nou, niet echt een antwoord waar je wat aan hebt... Maar de HA zei dat dit gewoon bij BV kan horen. Ook zei hij dat er een naar buikgriep virus rond gaat, dus het kan ook dat hij hier een vlaag van mee heeft gekregen. Vraag me af of dat het is, aangezien hij al langer stinkluiers heeft... Ik ben sinds gisteren wat meer op mijn voeding aan het letten, wie weet helpt dat nog. Zowaar net een poepluier die niet stonk (馃帀) maar dat kan natuurlijk ook toeval zijn.
Hoe vaak poept jouw zoon? Die van ons lijkt wat minder vaak te poepen. Misschien dat het daarmee van doen heeft? Onze zoon heeft de laatste tijd dus ook meer last van krampjes en misselijkheid, heeft jouw zoon dat ook?
3 jaar geleden
Hier ook een meisje van bijna 5 weken met stinkende luiers. Ook best veel bijna 5-6 per dag. Ik geef ook alleen maar borstvoeding. Verder doet ze het goed en nog weinig last van krampjes. Ik maak me geen zorgen馃槃
3 jaar geleden
Reactie op Chris5
Nou, niet echt een antwoord waar je wat aan hebt... Maar de HA zei dat dit ...
Hier inderdaad ook minder poepluiers. Voorheen was zo wat elke luier een poepluier, nu ongeveer 2-3 per dag. Misschien is het daardoor geconcentreerder waardoor het meer ruikt? Sinds 2 weken ongeveer heeft hij last van krampjes. ,