19 Reacties

4 jaar geleden

Jeetje dit ken ik niet. Maar kan me helemaal voorstellen dat je hier mega moe en chagrijnig van wordt. Kan de VK of huisarts niets voor je betekenen?

4 jaar geleden

Yup, ken het, ook vanaf week 4 haha. Moet niet zo vaak niezen, maar wel heel vaak een dichte neus, verstopte neus, te droge neus etc. Superirrtant, vooral snachts idd. Wordt soms wakker omdat ik geen lucht krijg.

4 jaar geleden

Ik hoef niet zo vaak te niezen, maar heb wel al de hele zwangerschap een verstopte neus. In mijn vorige zwangerschap had ik dit ook. Als ik in mijn neus kijk (haha ja vraag me niet waarom) dan zie ik ook dat mijn slijmvliezen helemaal zijn opgezwollen. Overigens geen loopneus ofzo.

4 jaar geleden

Mogelijk dat er ook andere dingen meespelen, zoals hooikoorts. Ik zou even overleggen met de huisarts

4 jaar geleden

Reactie op Tauriel

Mogelijk dat er ook andere dingen meespelen, zoals hooikoorts. Ik zou even ...
Ja of misschien een allergie? Ik weet dat toen mijn moeder zwanger was van mij opeens allergisch was voor bepaalde dingen, waar ik later zelf allergisch voor bleek.

4 jaar geleden

Klinkt enorm irritant om de hele dag te hebben 😅😅 Misschien ff lekker stomen?

4 jaar geleden

Ooh ja hier ook vanaf het begin continu een verstopte neus! Verschrikkelijk vervelend. Heb hierover contact gehad met de ha en die kan niks betekenen geeft hij aan… dus ik gebruik nu al vanaf het begin xylometazoline. Dat vond de ha oké. In mijn vorige zwangerschap HD ik dit alleen tegen het einde en na de bevalling geen neusspray meer nodig gehad. Dus ik heb nu goede hoop dat het na de bevalling weer over is!

4 jaar geleden

Hier niet zo niezen maar wel droge mond en neus. Moet wsch mee drinken maar vind dat heel lastig om voldoende te drinken.

4 jaar geleden

Reactie op Esmee A

Jeetje dit ken ik niet. Maar kan me helemaal voorstellen dat je hier mega ...
Ja echt buiten mezelf😣🤧😓 nee is niets tegen te doen. Ik mag nu beperkt neusspray gebruiken maar helpt niet tegen de kriebel🥴

4 jaar geleden

Reactie op Tauriel

Mogelijk dat er ook andere dingen meespelen, zoals hooikoorts. Ik zou even ...
Dat heb ik inderdaad ook maar het voelt heel anders nu. De medicatie die bij mij helpt tegen mijn allergieën mag ik nu niet nemen😓

4 jaar geleden

Reactie op Lililil

Klinkt enorm irritant om de hele dag te hebben 😅😅 Misschien ff lekker sto ...
Ga ik zeker eens proberen. Ja is echt verschrikkelijk🤧🥴

4 jaar geleden

Reactie op StefanieSe

Ooh ja hier ook vanaf het begin continu een verstopte neus! Verschrikkelijk ...
Ja maar als dit nog 11 weken gaat duren ho ho dan ben ik gek geworden🤧😅

4 jaar geleden

Reactie op NELE 90

Dat heb ik inderdaad ook maar het voelt heel anders nu. De medicatie die bi ...
Er zijn verschillende neussprays en sommigen mag je wel tijdens de zwangerschap. Ik zou dus even overleggen met de huisarts.

4 jaar geleden

Reactie op Tauriel

Er zijn verschillende neussprays en sommigen mag je wel tijdens de zwangers ...
Ja dat weet ik maar degene die mogen zijn niet sterk genoeg en helpen niet bij mij helaas

4 jaar geleden

Zelfde klachten als bij hooikoorts. Ik heb ook pas hooikoorts sinds vorige zwangerschap, kan opeens zomaar ontstaan. Ik slik nu ook Cetirizine en dat werkt super. Mag je gewoon al die tijd slikken.

4 jaar geleden

Ohh ik heb het ook, het is echt om helemaal debiel van te worden!! Ik gebruik nu al 10 weken illegaal xylometazoline (helpt wel echt). Het hoesten heb ik dan weer niet, maar wel als ik plat lig een mega piepende/zagende ademhaling

4 jaar geleden

Mij heeft het enigzins geholpen bij mijn jeukende en droge neus. Werkt niet meteen maar na een dag of 3 merkte ik wel dat ik minder last had.

4 jaar geleden

Reactie op Myrthe<3

Ohh ik heb het ook, het is echt om helemaal debiel van te worden!! Ik gebru ...
Dit droogt mijn neus en zelfs mijn keel helemaal uit en de kriebel blijft helaas🥴

4 jaar geleden

Reactie op JessicaHM

Mij heeft het enigzins geholpen bij mijn jeukende en droge neus. Werkt niet ...
Bedankt voor de tip!!