8 Reacties
3 jaar geleden
Ik voel nu ook een bobbel zitten, maar dan links (ik ben ook vorige week dinsdag bevallen met een keizersnede). Voelt ook iets pijnlijk.
Nu weet ik dat het lichaam kan gaan reageren op de hechtingen.
Maar ik vind hem vandaag groter dan gisteren. Dus ik ga voor de zekerheid straks even de verloskundige bellen. Als ik ga Googlen kan het vanalles zijn 😅 maar dat t groter wordt vind ik dan toch wel spannend.
Wond zelf ziet er verder super netjes uit.
3 jaar geleden
Reactie op JenniferA
Ik voel nu ook een bobbel zitten, maar dan links (ik ben ook vorige week di ...
Oh dat het pijnlijk is en groter wordt lijkt mij ook iets om na te laten kijken idd. Wil je wel laten weten wat de vk zegt? Ja Google helpt mij ook niet echt mee 😅. Hier is de wond verder ook rustig idd
3 jaar geleden
Oh dat het pijnlijk is en groter wordt lijkt mij ook iets om na te laten ki ...
Zojuist de vk gebeld, andere gesproken dan die hier langs is geweest. Niet heel veel wijzer helaas 😅 duidelijk aangegeven dat de bult vandaag 2x zo groot is als gisteren (nu zeg maar iets van 4/5 cm) en dat het vooral zeurderig pijnlijk aanvoelt.
Ze gaf aan dat het wat pus of vocht kon zijn vanuit de wond van de binnenlaag. En dat ik in de gaten moet houden of het niet rood wordt, groter, pijnlijker en of ik geen koorts krijg.
Dan moet ik weer bellen als 1 vd dingen gebeurt zodat t in het ziekenhuis gecontroleerd kan worden. Maar dat het goed kan dat het lichaam het zelf hersteld.
Zit me toch niet helemaal lekker, mocht t vanmiddag groter zijn ga ik gewoon weer bellen.
3 jaar geleden
Toch maar weer even gebeld. Het begint pijnlijker te worden (vooral zeurderig ook, voel het continu zowat) en de pijn straalt nu ook uit richting mijn lies.
Zometeen even langs het ziekenhuis ter controle. Vertrouw het toch niet helemaal en neem liever het zekere voor het onzekere voordat we weer de nacht in gaan 🙈
3 jaar geleden
Reactie op JenniferA
Toch maar weer even gebeld. Het begint pijnlijker te worden (vooral zeurder ...
Oei klinkt niet goed inderdaad. Goed dat je het wel laat controleren. Hopelijk is het niets en ben je er zo weer van af
3 jaar geleden
Reactie op JenniferA
Was gelukkig gestold bloed! Schijnt in deze week voor te komen. Is wel iets ...
Oh goed om te horen! Hopelijk is het snel weg dan