11 Reacties

2 jaar geleden

Mijn zoontje van 1.5 jaar wilde ook niet meer in een band. Hebben een puddle jumper. Is eigelijk niet voor zijn gewicht. Maar hij vind het super leuk. Springt zo van de kant het water in. We zijn er toch altijd bij.

2 jaar geleden

Wij hebben helaas geen geschikt zwemvest gevonden voor onze dreumes. Nu, 19 maanden, gebruiken we zwemvleugels en zijn daar eigenlijk wel heel tevreden over.

2 jaar geleden

Wij gebruiken zwembandjes sinds hij 1 jaar is. Gaat ook prima

2 jaar geleden

Wij zaten er ook mee te klooien. Oplossing bleek gewoon simpele bandjes om de armen, van die oranje!

2 jaar geleden

Wij hebben voor beide kids een puddle jumper

2 jaar geleden

Wij hebben een Puddle Jumper, hier 19 maanden en werkt perfect

2 jaar geleden

Hier heeft ze helaas nooit in de swimtrainer of zwembad gewild. Welke puddle jumper gebruiken jullie? Onze dochter is vrij lang en smal en nog geen 11 kg. Ik kan er nog geen vinden helaas.. ik had wel een zwemvest gezien met bandjes eraan van konges slojd lijkt me ideaal. Maar die zijn nergens leverbaar voor de leeftijd 1-2 jaar.

2 jaar geleden

Reactie op ananas123

Hier heeft ze helaas nooit in de swimtrainer of zwembad gewild. Welke puddl ...
Wij hebben zoiets gehad maar ze kantelde steeds op haar buik (dus gezicht in het water) door dat de rug meet drijf vermogen had dan de buik ivm de rits vonden wij levens gevaarlijk. Ik heb gewoon normale van puddle jumper 15 tot 30 kg mijn zoon had hem aan dat hij 1 jaar was. Denk dat hij toen 10kg was

2 jaar geleden

Reactie op Inny

Wij hebben zoiets gehad maar ze kantelde steeds op haar buik (dus gezicht i ...
Wij hebben ook een zoon van 1,5 lang en smal (10,6 kg en 90 cm. ) gaat heel goed met de Puddle Jumper die van ons is vanaf 13 kg. Ze moeten even door hebben, hoe ze hun evenwicht moeten bewaren en het hoofdje om hoog moeten houden

2 jaar geleden

Reactie op ABCDF

Wij hebben ook een zoon van 1,5 lang en smal (10,6 kg en 90 cm. ) gaat heel ...
En welk merk is dat?

2 jaar geleden

Reactie op ananas123

En welk merk is dat?
Staat geen merk op Staat alleen Puddle Jumper (destijds bij centerparcs gekocht, omdat gewone bandjes van zijn arme afgeleiden