5 Reacties

3 jaar geleden

Naar h猫 als je jezelf ruikt 馃槙. Ik heb het jarenlang gehad. Na 2 miskramen heb ik een EMB test gedaan bij een orthomoleculair en hormoon therapeut en daaruit bleek dat mijn hormonen compleet in de war waren. Gestopt met hormonale anticonceptie en dmv voeding en suppletie de hormonen in balans gekregen. Binnen no time zwanger (en het bleef zitten) en het zweten was al snel over Dus ja ik denk dat het hormonaal is maar of dat nog zwangerschaps hormonen zijn geen idee. Lijkt mij persoonlijk laat

3 jaar geleden

Ik had het pas ook! Maar eigenlijk sinds ik deo van Loveli ben gaan gebruiken馃槵 Nu een paar dagen mn Dove deo en heb het niet meer.

3 jaar geleden

Hier ook gehad, ik gebruikte loveli maar daar ben ik mee gestopt. Ik gebruik nu weer dove en Therme 5 days spray en m鈥檔 zweten is weer normaal. Voelde me vreselijk doordat ik mezelf rook, merk wel dat m鈥檔 hormoon huishouding nog van slag is en dat dat er ongetwijfeld invloed op heeft maar het zweten is iig weer aan de betere hand

3 jaar geleden

Ik heb vooral dat mijn zweet echt stinkt 馃 Mijn moeder zei laatst dat ik dat als puber ook had (komt ze nu pas mee, ik had geen idee 馃槄馃ぃ), dus kan best hormonaal zijn idd. Maar wanneer het dan weer normaal wordt.. 馃

3 jaar geleden

Ik weet niet of Loveli een natuurlijke deo is. Ik gebruik Happy Earth deo en had in het begin ook dat ik ging zweten en het zelfs vond stinken. Dit kan komen doordat je lijf al de troep kwijt moet die je eerst gebruikte. Ik ben door blijven gaan en vervolgens is het weer normaal geworden. Sinds ik natuurlijke deo gebruik zweet ik zelfs veel minder dan voorheen. Dit was overigens al voor mijn zwangerschap.