9 Reacties

5 maanden geleden

Hier nog een, maakt niet uit wat we doen bijna elke dag zo vroeg wakker 😮‍💨

5 maanden geleden

Ik heb hier wel eens gelezen van mensen die een slaapcoach hadden dat ze smorgens maar een half uur mogen slapen en dan smiddags lang. Dat ben ik zelf al aan proberen haha maar moet zeggen dat het heel wisselend blijft.

5 maanden geleden

Wat wij hebben gedaan is in de ochtend 30min laten slapen en na 9.00 naar bed, het brein gaat anders denken dat ze nacht kunnen inhalen. En dan gaat hij tussen 13.00/13.30 naar bed en dan max 2uurtjes laten slapen. Tijd dat ze wakker worden mooiste als ze ook weer dat tijdstip in de avond naar bed gaan. Geef het zeker 1 a 2 weken de tijd. Hoop dat het gaat werken voor jullie.

5 maanden geleden

Reactie op Kimberly 30

Wat wij hebben gedaan is in de ochtend 30min laten slapen en na 9.00 naar b ...
Maar als hij wakker is om 05.30 gaat hij niet slapen meer pas rond 08.30. Ik dacht altijd als je ze vroeg de fles geeft en weer laat slapen dat het dan een verlenging van de nacht is.

5 maanden geleden

Reactie op Rox18636627

Ik heb hier wel eens gelezen van mensen die een slaapcoach hadden dat ze sm ...
Ja heb ik ook wel is geprobeerd , maar dan istie niet te genieten heel de dag

5 maanden geleden

Reactie op Wietsieee

Hier nog een, maakt niet uit wat we doen bijna elke dag zo vroeg wakker 😮‍ ...
Hier ook al veel geprobeerd, denk dat er niet veel opzit dan het maar te accepteren van onze vroege vogels🥲😂

5 maanden geleden

Hier heeft ze dat ook wel een maand gedaan denk ik. Hier was t ook gewoon uitzitten en ineens sliep ze langer weer smorgens.

5 maanden geleden

Hier was ze ook om 5:30 wakker. Heb haar lekker bij mij in bed gelegd 😂 soms negeer ik haar gebrabbel en gejengel ook en valt ze vanzelf weer in slaap. Maaaarrr ze huilt ook niet echt het is meer jengelen bij echt huilen haal ik haar er wel uit. Probeer ik nog of flesje en luier helpt en als dat ook niks uit maakt geef ik gewoon toe

5 maanden geleden

Hier ook, van alles geprobeerd niks helpt, ook niet dat ik hem in de ochtend maar een half uur liet slapen, zelfs toen was die gewoon om 5 uur wakker. Dus dat hebben we na 1,5 week losgelaten hij werd er juist heel chagrijnig door.