8 Reacties

5 maanden geleden

Hier ook nog een zoontje die team puree is!

5 maanden geleden

Hier ook, ik bied het af en toe wat grover aan maar meteen kokhalzen vaak. Komt vanzelf, blijven aanbieden op andere manieren maar ook lekker zoals hij het wil

5 maanden geleden

Thanks dames馃檭! Ik voelde me alweer een loeder moeder.. maar vind de strijd erger dan de puree denk ik.. dus voor nu even de strijd opgegeven馃檭

5 maanden geleden

Hier ook hoor! Hij is net 1 jaar. Ik heb het maat los gelaten... Komt vanzelf!

5 maanden geleden

Hier wil zoon ook geen stukjes als hij last heeft van zijn tandjes die doorkomen. Dus ik pas het eten daarop aan. Dan maar tijdelijk wat meer stamppotjes .

5 maanden geleden

Hier ook hoor gaat heel moeilijk stukjes

5 maanden geleden

Het kdv maakt zich er wel wat druk om. Brood eten gaat de ene keer redelijk, de andere keer speelt hij er vooral mee. Ze dachten eerst dat hij problemen had met slikken maar omdat hij de ene keer wel wat eet en de andere keer niet lijkt me het niet een kwestie van niet kunnen. Ik denk eerder aan last van de keel door verkoudheid en hoesten, last van tandjes e.d. waardoor hij soms geen zin heeft. We kijken het hier nog eventjes aan en mocht het met een maand nog moeizaam gaan kijken we dan wel weer

5 maanden geleden

Reactie op HetSteenbokje

Het kdv maakt zich er wel wat druk om. Brood eten gaat de ene keer redelijk ...
Hier gaat brood en fruit in stukjes super goed.. eet ook gewoon zelf zn bordje leeg.. Het is hier puur alleen het avond eten馃樁 vanavond had ik een bakje geprakt.. dus grof want stond nog in de vriezer.. hij moest er niks van hebben. Staafmixer erin gezet en hij eet braaf zn hele bakje leeg馃珷馃珷