5 Reacties

8 maanden geleden

Geen idee of het zorgelijk is. Onze fysio zei wel om het in de gaten te houden dat ze beide kanten omrolt. Maar.. onze kleine had dan ook een voorkeurshouding. En het ging meer over dat ze het kon, niet perse altijd doen. Als je je zorgen maakt, zou ik gewoon een kinder fysio inschakelen. Die laten kijken. Kan altijd wat tips geven, checken of er niks vast zit en dergelijke.

8 maanden geleden

Onze zoon rolde ook alleen over zijn linkerschouder en rechterschouder nooit gedaan. De fysio zei dat ik rechterkant moest stimuleren maar meneertje rolde toch alleen links😅 Hij kruipt nu al maandje en de fysio vertelde dat ik het niet meer hoef te stimuleren zijn omdat dit al wordt gestimuleerd tijdens het kruipen..

8 maanden geleden

Reactie op EllaJ89

Geen idee of het zorgelijk is. Onze fysio zei wel om het in de gaten te hou ...
Dankjewel! Ik zal eens bellen om het te vragen.

8 maanden geleden

Reactie op K.A.S.

Onze zoon rolde ook alleen over zijn linkerschouder en rechterschouder nooi ...
Oh wat goed! Kruipt hij echt of is het tijgeren nog? Ik heb het een paar dagen geprobeerd te stimuleren. Maar ze maakt liever een koprol over links dan überhaupt overwegen een kwartslag over rechts te rollen😂😂😂 het is bijna aandoenlijk…

8 maanden geleden

Reactie op joos2022

Oh wat goed! Kruipt hij echt of is het tijgeren nog? Ik heb het een paar ...
Jaa hij kruipt echt, hij heeft het tijgeren overgeslagen😅 Als jouw kindje al kan tijgeren dan kan je ook het kruipen stimuleren. Hier precies hetzelfde rechts vond hij helemaal niet interessant alleen links, ookal lag er zijn lievelingsspeeltje rechts hij rolde alsnog via links😂