5 Reacties

6 maanden geleden

Ons ventje slaapt ook 3 uur, maar dan verdeeld over twee slaapjes van 10.00 tot 11.30 en van 14.00 tot 15.30. Je kunt proberen om hem eerder wakker te maken of dit gewoon zien als wat hij nodig heeft. Onze man slaapt ook niet fantastisch trouwens, in de nacht.

6 maanden geleden

Wat is te jong.. als hij echt niet wil ja dan houdt het op slaap kan je niet afdwingen,mijn oudste sliep met 1 jaar en 9 a 10 maanden helemaal niet meer overdag... elk kindje is zo anders blijkbaar heeft jou heerlijke mannetje genoeg aan 1 slaapje

6 maanden geleden

Ik zou je aanraden om sochtends een kort slaapje van een half uur te doen om 9.30 en dan smiddags van 1.5 a 2 uur vanaf 12.30. Ik gok dat het dan beter zal gaan! Het is oke om hem wakker te maken om hem zo te helpen.

6 maanden geleden

Hier ook al tijden op 1 slaapje en ook meerdere malen in de nacht wakker, ik snap hoe vermoeiend het is. Misschien dat je kunt proberen het eerste slaapje korter te houden, 30 tot 45 minuten bijvoorbeeld en dan voor de middagdut wat langer

6 maanden geleden

Hier slaapt ze ook 2.5-3 uur per dag, soms in 1 slaapje meestal in 2. Maakt trouwens hier verder geen verschil in t doorslapen. Dat doet ze nog niet. Ook niet bij 3 slaapjes overdag