40 Reacties
6 maanden geleden
*mag ik hier even een kleine sidenote maken dat degene die hier zeggen: volg je kind, niet wakker maken en wees blij... ook degene zijn die met hetzelfde probleem zitten? Just saving..
Ik heb een aantal documenten van een slaapcoach, mocht je ze willen lezen moet je me maar even toevoegen en een dm sturen, dan kan ik.ze naar je toesturen..wie weet werkt het voor je. Ik gebruik ze al maanden en de laatste x dat ik er snachts uit ben gegaan is 7 maanden terug...
6 maanden geleden
Reactie op Thamara80
Dan ga je er wel uit 😂
Hahaha jaa maar ze drinkt haar fles tijdens het verschonen. Dus 10 min max. En dan gaan we gewoon nog 1,5 uur doorslapen 😂 liever zo dan om 5 uur sochtends al Bing zitten te kijken 😂😂
6 maanden geleden
Reactie op Thamara80
Valt 05.00 onder snachts eruit ? Zoja dan hou ik me graag aanbevolen 😊
Haha zeker.. hier maak ik hem elke ochtend wakker om 7.. kan Lucky zijn natuurlijk maar wij hebben wel heel consequent de slaaptraining gevolgd. Stuur me maar een bericht, dan kan ik ze naar je sturen!
6 maanden geleden
Wat bij ons helpt is idd 2/2,5 - 3 - 4 ritme☺️
Hier werkt rekken niet.
Eindelijk na 6 maanden slaapt ze meestal tot 5:50 ipv 4:30/5 uur
6 maanden geleden
Reactie op LoLo27
*mag ik hier even een kleine sidenote maken dat degene die hier zeggen: vol ...
Ik zeg ook volg je kind... zolang ik dat doe gaat het goed. Bij mij is het juist het probleem, als ik dat niet doe en dus wat ga rekken omdat ik dan iets leuks wil doen bijvoorbeeld dan gaan de dutjes moeilijker en word hij wel om 5u wakker ipv 6u/half 7.
Geen idee of je op mij doelde maar dan hier de uitleg 😁😁
6 maanden geleden
Reactie op Doenjaah
Ik zeg ook volg je kind... zolang ik dat doe gaat het goed. Bij mij is het ...
Ja precies. En bij ieder kindje werkt het anders. Ik hoef het ook niet anders te doen. Dan heb ik alleen maar een chagrijniger kind hahaha. Bij mijn dochtertje werkt juist de wakkertijd weer goed maar voor we daar achter kwamen. Het is zo zoeken wat voor je kind werkt.
6 maanden geleden
Reactie op sharon324
Ouders van een 10 mnd oude baby die dit lezen; willen jullie misschien jull ...
Hier ook 10 maanden
05.30/06.00 uur wakker. Soms ook 05.00 uur hoor maar dan laten we hem zo lang mogelijk liggen als hij niet hard huilt.
06.15 fles 150
06.45 broodje
08.30 fruit
08.45/09.00 naar bed
10.00 wakker maken
11.30/12.00 broodje en fles 120
12.45/13.00 naar bed
14.30/14.45 uit bed
15.00 crackers en/of fruit
17.30 avondeten
18.00 in bad
18.15 fles en naar bed om 18.30
6 maanden geleden
Mijn kindje heeft/had precies hetzelfde maar sinds 2 dagen gaat het opeens weer helemaal goed! Ze slaapt sinds 2 nachten opeens tot half 9 / 9 uur in de ochtend 😱 Dan doen we geen ochtenddutje meer, maar pas 1 uur naar bed. Slaapt ze tot 3 uur / half 4 ongeveer. En dan tussen 7 en 8 uur weer naar bed en slaapt ze het klokje meer dan rond. Hoop dat het zo blijft, dit hebben we al heel lang niet gehad!
6 maanden geleden
Geef het gewoon wat tijd. Wij maken nooit wakker en dutjes rekken ook nooit gedaan. Weleens om 8u alweer op bed gelegd voor het ochtenddutje 🙃 en soms een ochtenddutje van 30 min en soms 2,5 uur. Geeft hier geen verschil in de nachten. Voor ons werkt het 2-3-4 ritme erg goed. Mogelijk dat eens proberen? Succes ermee!