8 Reacties

6 maanden geleden

Ik heb dat hetzelfde met mijn kleine man. Een paar happen en dan wegslaan. Ik had het er moeilijk mee maar nu doe ik niet zo moeilijk meer. Tussen de middag heb ik de tijd. In de avond als hij niet wil dan niet, toetje en om 19.30 de fles en dan slapen. Hij komt nooit in de nacht.

5 maanden geleden

Denk dat het bij sprong 8 hoort.. helaas 😩

5 maanden geleden

Ik dacht dat het aan mij lag, maar sinds gisteren doet hij zooooo moeilijk met eten terwijl hij al vanaf 4 maanden goed at. Nooit drama geweest maar nu ineens is het vreselijk. Ook met z'n melk/water trouwens. Hoop dat deze fase snel voorbij is

5 maanden geleden

Hier ook en inderdaad vooral met brood en de fles🙄

5 maanden geleden

Oooooh helemaal herkenning!! Al gaat hier fruit en lunch helemaal goed in stukjes.. zelf pakken van het bordje en noem maar op. Helemaal trotse mama.. Totdat het avond eten op tafel komt.. dan begint de strijd😅 😵‍💫🤬 Vanaf begin is hij een hele goede eter geweest. (Alles gepureerd) ging met smaak en plezier altijd helemaal op. Ben over gegaan op prakken ipv pureren en dat ging in het begin prima. En zo ineens was t klaar. Geprakt werd niet meer gegeten. Ben een tijdje terug gegaan naar gepureerd en toen opnieuw geprakt geprobeerd. Nog steeds strijd! Terwijl, hij lust het! Dat weet ik zeker😂 Sinds een paar dagen gooi ik.het over een andere boeg. Strijdbijl begraven, avond eten in stukken en/of geprakt.. en als hij niet wil dan toetje en naar bed🤷‍♀️ Onder het mom van strijd zal zeker niet helpen om beter te gaan eten🫠

5 maanden geleden

Mocht iemand een beter plan hebben.. laat het vooral horen!😁😁

5 maanden geleden

Ik heb preciesss hetzelfde. Ik was zo trots op hoe goed hij at. En nu ineens dit hij soms wel 20min met 1 lepel eten in zijn mond 😭. Hij lust het wel en hij kan goed stukjes eten, maar hij protesteert gewoon ofs. Ik word er gek van 3x per dag hetzelfde riedeltje

5 maanden geleden

Hier op het moment ook lastig met eten. Als ik hem zelf laat eten dan gaat het wel goed. Maar als ik hem help gaat hij moeilijk doen. Dus zet tegenwoordig zijn bord aan tafel voor zijn neus en dan is hij wel helemaal happy