6 Reacties
2 maanden geleden
Bij ons dochtertje komen nu net haar 2 boventandjes door. Haar 2 ondertanden waren ook laat, met 11 maanden. Met 14 maanden kwamen dus de volgende 2. Ze heeft er ook ontzettend last van, wekenlang voordat ze überhaupt doorkomen. Het is hier maar een paar weken rustig geweest na de eerste 2 tandjes, toen kreeg ze last van deze maar voor ze er waren...pfoe.
Ik denk toch een hardere kaak ofzo? Geen idee. Maak me er verder geen zorgen over. Consultatie bureau zei hier dat de tandjes vaak sterker zijn en wat mooier staan als ze later doorkomen. Dus daar gaan we dan maar voor😆
2 maanden geleden
Onze dochter van 15 maanden heeft ook 2 ondertanden en 1 volledige voortand, tweede is het door en onderweg. Verder komt er al een maand 1 kiesje door, maar dat zet nog niet echt door. Maak me er helemaal niet druk om eigenlijk, nog niet naar de tandarts geweest ook eigenlijk.
Elk kind en alle mondjes/tandjes zijn weer anders.
2 maanden geleden
Ze komen niet altijd per paar door, onze dochter heeft maanden met 4 ondertanden en 3 boventanden rondgelopen. En toen ineens die ene tand en 4 kiezen tegelijk.
Overigens kwamen die eerste ondertanden ook vreemd door, de buitenste 2 eerst en kort daarop de binnenste 2 🧐