13 Reacties

15 dagen geleden

Volg

15 dagen geleden

Wij hebben een lijstje gemaakt voor onze tweeling met volgende dingen: - kleren, kleren, kleren , vb. regenjas,regenpak zwemkleren, pyjama, dagelijkse outfits - kinderbestek, beker en beker met rietje - badponcho - boekjes - watermat - stempelsets - Wie wil mag mee samenleggen voor een speelhuisje voor buiten - spaarcentjes

15 dagen geleden

Onze meiden schelen 1,5 jaar.. dat maakte het deze zooooveel lastiger om te bedenken omdat ze eigenlijk alles al heeft. Bij de oudste hebben we haar een klimtoestel van quadro gegeven. Deze bestaat uit buizen en platen waardoor je m zelf kunt bouwen en aanpassen naar wens. Haar broer wilde haar haar eerste pop geven (babyborn) Verder van familie en vrienden hebben we toen zoefzoefdieren en boekjes gevraagd. Met alles wordt nu nog steeds gespeeld (ze is bijna 2,5) Dit jaar gaan we voor een zandbak vanuit ons, van dr broer weer een babyborn En van familie en vrienden denk ik leuke voorlees boeken omdat we al omkomen in het speelgoed馃槄

15 dagen geleden

Wij hebben tot nu toe dit bedacht: - zandbak/waterbak - loopfiets - leertoren - kleding is altijd goed 馃ぃ

15 dagen geleden

Met kleding zou ik wel oppassen qua smaak馃槄馃槄 wij hebben wel een specifieke smaak geen plaatjes van tekenfilmfiguren enzo, vind dat niet zo mooi, en voorkeur voor bepaalde merken (geen zeeman/c&a/wibra) Ik zou het zonde vinden om kleding te krijgen die ik vervolgens direct kan doneren aan de voedselbank馃槄

15 dagen geleden

-vormenstoof -activiteiten kubus -blokkenkar -voel/geluid boekjes - vtech trein( die kreeg onze zoon destijds van ons. Groot succes!!) -kleding -badspeelgoedjes zonder gat erin馃ス -loopfiets - en voor onze dochter vragen wij een stoffen little dutch popje

15 dagen geleden

Reactie op lianne172

Met kleding zou ik wel oppassen qua smaak馃槄馃槄 wij hebben wel een specifieke ...
Hahah ja ik ook heb cadeaubonnen gevraagd want ik ben ook moeilijk met kleding馃き

15 dagen geleden

Ik volg. Die van mij wordt ook volgende maand 1

15 dagen geleden

Reactie op lianne172

Met kleding zou ik wel oppassen qua smaak馃槄馃槄 wij hebben wel een specifieke ...
Wij hebben echt een lijstje waar de kledingstuks die we willen opstaan 馃槂

15 dagen geleden

Dit is vooralsnog ons lijstje: Klimboog (met tafel zijkant) + glijbaan Kinderkeuken Blokkendoos Boekenbak hout Speelbak hout Buitenkeuken/speelhuisje Peuter klimrek voor buiten Boer boris boeken Andere leuke voorleesboeken Duplo Doen waarschijnlijk zo'n lijstjes link bij de uitnodiging. Met zoiets als tekst: Lieve familie en/of vrienden, Jullie zijn van harte welkom en als je een cadeautje wilt geven, nieuw of tweedehands, hebben we wat inspiratie op een rij gezet: "link" Voel je vrij om ook zonder cadeau aanwezig te zijn!

14 dagen geleden

Volg

12 dagen geleden

Ik wil ook inspiratie 馃槀 we hebben 2 jongens de oudste is nu 2 en half en de jongste volgende maand 1. Ik heb werkelijk geen idee! Vorig zomer al een schommel in de tuin gezet. We hebben al zoveel 馃槄 mijn oma geeft altijd kleding wat echt fijn is! Van mijn ouders krijgt hij een schommel zitje en voor de rest?