27 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op naer

Lastig he!! Mijn zoontje rommelt ook enorm met zn slaapjes afgelopen dagen. ...
Hmm ja ik denk dat, dat wel pittig wordt voor hem. Met dat chagrijnige heb je gelijk, heeft mijn zoontje ook. Middag slaapje gaat nog steeds goed, maar ik merk de laatste paar dagen dat deze wel steeds later is en korter duurt. Waar het voorheen 2 uren was, is het nu soms maar een uur.

4 maanden geleden

Reactie op EsseBb

Hmm ja ik denk dat, dat wel pittig wordt voor hem. Met dat chagrijnige heb ...
Ja heel herkenbaar. Ik heb nu bijna 3wk nog geprobeerd 2 slaapjes aan te bieden, maar t was zo’n drama… hij viel vaak pas na 45min in slaap, of sloeg middagdut over en is dus MEGA oververmoeid ‘snachts… en sliep dus ook veel korter en kwalitatief minder goed met twee dutjes, dan nu dus vandaag al bijna 3u met één dutje… Wat een gedoe!!! En overal staat “13 mAAndeN is EchT nOg te VroEg voOr één dUtje”🤣!!

4 maanden geleden

Reactie op naer

Ja heel herkenbaar. Ik heb nu bijna 3wk nog geprobeerd 2 slaapjes aan te bi ...
Je hebt gewoon van het 1 op het andere moment het eerste dutje dus weggelaten?

4 maanden geleden

Reactie op EsseBb

Je hebt gewoon van het 1 op het andere moment het eerste dutje dus weggelat ...
Nou hij werd toevallig vandaag 08:00 pas wakker, dus dan was rekken tot 11:30 geen probleem. Vanaf morgen ga ik wel dus kijken hoe t gaat om t ochtenddutje over te slaan

4 maanden geleden

Reactie op naer

Nou hij werd toevallig vandaag 08:00 pas wakker, dus dan was rekken tot 11: ...
En is het gelukt met het eerste slaapje over te slaan? Ik heb hier nu wat verschoven en dat had gister effect . Ipv 9 uur naar bed om kwart over 9 en half uurtje laten slapen en sliep smiddags van half 2 - half 4

4 maanden geleden

Reactie op EsseBb

En is het gelukt met het eerste slaapje over te slaan? Ik heb hier nu wat v ...
Hey! Ja hier ging ‘t gisteren super goed. Wel was hij om 11u echt heel moe, maar toen hij 11:30 in bed lag binnen 10min weg. Daarna 3u geslapen en heel vrolijk wakker geworden. Vandaag is ook even aankijken, want hij was 06:45 wakker ipv 7:30.. fijn dat hij bij jou gewoon sliep ‘s ochtends. Zolang hij dat wil lekker doen toch!

4 maanden geleden

Reactie op Ellen11

Toevallig vandaag naar 1 slaapje gegaan om te proberen. Kleine van bijna 13 ...
Wij precies ook dit. Sinds kort ons zoontje van bijna 13 maanden ook naar één slaapje. Kan prima als hij er aan toe is. We doen dan warme lunch om 11:30 uur en dan rond 12:00 uur slapen tot ongeveer 14:30 uur, wanneer hij wakker wordt. Dan nog een tussendoortje rond 16:00u, en eten rond 18:00u en dan om 19:00u slapen. Echt top! Succes!