9 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb het ook en ik vind het vreselijk 😂 moet ook echt slapen overdag anders red ik het niet na 8 uur 🥲🥲
3 jaar geleden
Nee hoor, hier 2de zwangerschap en net zoals bij de 1ste helemaal gesloopt 😅.
Sta sinds deze week 100% ziek en dat geeft wel evht iets van rust. Maar heb ook nog honderden (onbenullige) dingen in me hoofd die het er niet makkelijker op maken. En dan nog je huishouden enzo.
Probeer zoveel mogelijk rust te pakken waar je dat kan, maar snap je helemaal 🤣
3 jaar geleden
Ik ben 29 weken zwanger en de energie moet echt van buiten mezelf komen ahhaha.... T is een drama. Ik vind alles zwaar en een opgave. Herken mezelf totaal niet zo. Ik ga ook standaard rond 21:00 uur naar bed en slaap dan als een blok. En in de middag rond uur of 2 stop ik met gapen ahhaha
3 jaar geleden
Zo herkenbaar Ik heb dit ook echt enorm moe niet normaal de hele dag kunnen en willen slapen 😅
3 jaar geleden
Hier ook echt heel erg vermoeid. Door veel harde buiken zit ik nu sinds twee weken ook in de ziektewet. Kan ook niet veel en dat is ook niet bevorderlijk voor de vermoeidheid. Probeer mij er maar aan over te geven! 🤷♀️😇🙁
3 jaar geleden
Hier ook de laatste weken… zo vervelend. Heb ook nog een peuter van 2 rondlopen dus dat maakt het soms nog lastiger.
M’n ijzer was bij de laatste controle ook laag dus dat zal ook wel meespelen… Echt aftellen die laatste weken!