8 Reacties
2 maanden geleden
Ik zeg doen! Ik ben alleenstaand en bezig voor mijn 3e!
Dus dan gaat het jullie al helemaal lukken
2 maanden geleden
Ik begrijp je goed! Hier een beetje hetzelfde. Wij hebben niet net als jullie helse maanden gehad maar juist een heel rustig baby tje maar toch blijf ik twijfelen of ik het wel aankan.... idd met aandacht verdelen enz. Mijn man is er overigens al wel een tijdje uit dat hij wel graag een 2e wilt.
Ik blijf het maar lastig vinden😅
2 maanden geleden
Oh ik ben vergeten te zeggen dat wij ook een 15 maanden oude hebben met 3 maanden hel kma reflux en nooit meer slapen 😅 ik denk nu qua liefde wel, maar of ik het nu zou aankunnen.. dunno. Beetje erg veel gebeurd in het eerste jaar. (Ohja en m'n vriend had ook nog hernia operatie gehad in die periode 🥲)
2 maanden geleden
tuurlijk kunnen jullie het aan! met een 2e leren ze ook wel aandacht te moeten verdelen dan is er niet altijd een keuze. zal zeker in het begin niet makkelijk zijn maar alles wend. ik heb nu een zoontje van ruim 14 maanden en de 2e komt over ongeveer 3 weekjes. wij gaan van het ergste uit, dan kan het alleen maar meevallen 😅
2 maanden geleden
Wij hebben recentelijk besloten voor een 2e te gaan. Mijn anticonceptiestaafje gaat er volgende week uit. Eerlijk is eerlijk een behoorlijk makkelijke eerste kindje. Is nu 14 maanden. Ik denk maar zo, er zijn zoveel mensen met 2 of meer kinderen. Waarom zouden wij het dan niet kunnen.