13 Reacties
2 maanden geleden
Hoii hier een BAM! inmiddels van 3, mijn oudste word in november 4, mijn 2e is in juni 2 geworden en mijn 3e is van afgelopen 9 oktober.
Ik zou het niet anders gewild hebben, als ik ook zie hoe de kinderen met elkaar zijn (tuurlijk hebben ze ook wel eens strijd met elkaar) is dat echt genieten.
2 maanden geleden
Reactie op BAMPatricia
Hoii hier een BAM! inmiddels van 3, mijn oudste word in november 4, mijn 2e ...
En hoe doe je het met opvang? Of heb je ouders die een dag oppassen.. en met je sociale leven?
Ja het samen met elkaar gaat denk ik ook goed.. een vriendin van mij heeft ook een baby en die vond hij helemaal leuk!
2 maanden geleden
Vraagje, ik zit er de laatste tijd ook heel sterk aan te denken om voor een tweede kindje te gaan maar zit met talloze medische dingen.. waar zou ik me dan kunnen aanmelden als toekomstige BAM? Bij welke kliniek? Mijn BMI is te hoog vanwege PCOS 馃槶 dank alvast voor de hulp x
2 maanden geleden
Reactie op Iris1808
En hoe doe je het met opvang? Of heb je ouders die een dag oppassen.. en me ...
Ik ben de opvang馃檲 ik werk als gastouder dus mijn werk komt naar mij, ouders heb ik helaas niet meer... mijn sociale leven is nog steeds prima grotendeels spreek ik met vrienden af en zijn de kindjes gewoon mee, en anders is er altijd iets te regelen in mijn netwerk馃槉
2 maanden geleden
Reactie op Annaa90
Vraagje, ik zit er de laatste tijd ook heel sterk aan te denken om voor een ...
Ik liep bij Nij Barrah没s
2 maanden geleden
Reactie op BAMPatricia
Ik ben de opvang馃檲 ik werk als gastouder dus mijn werk komt naar mij, ouder ...
Haha dat is inderdaad handig! Ik werk 3 dagen in de week en hij gaat naar de opvang .. en 1x in de week oppassen door me moeder ..
Het is denk ik wel zo dat je 2e of 3e kindje mee gaan in het ritme van het 1e kindje? Naar school .. sporten of andere dingen ..
2 maanden geleden
Reactie op Annaa90
En hoe was jullie BMI?
Ondanks pcos "normaal" ja wat is normaal... niet iets wat in de weg kan staan zeg maar
2 maanden geleden
Reactie op Iris1808
Haha dat is inderdaad handig! Ik werk 3 dagen in de week en hij gaat naar d ...
Ja! Dat is wel mijn ervaring idd dat ging zo soepel
2 maanden geleden
Hier een bammam met een zoontje van zo goed als 2,5 en ben ook begonnen voor een 2e馃檭
Ik heb met dezelfde twijfels te dealen! Mijn zoontje gaat ook 2 dagen naar de opvang en 1 dag naar mn ouders.
Maar eigenlijk is wat mij over de streep trok de toekomst.
Ik wil zo graag dat mn zoontje altijd iemand heeft en niet alleen is. Is natuurlijk geen gegeven feit. Maar een broertje of zusje helpt wel.
Wij wonen helemaal niet groot en ze zullen dan ook een kamer moeten delen. En ook denk ik dat het echt wel weer even pittig wordt om een ritme te vinden met 2 kids in je up.
Maar ben er van overtuigd dat ook dat ritme te vinden is..
Dus letssss goo馃榿