12 Reacties
3 jaar geleden
Wij hebben bij de vorige zwangerschap een pretecho thuis gedaan en dat hebben we nu ook alweer gepland staan voor deze zwangerschap 馃グ馃グ
3 jaar geleden
Reactie op June 馃挆
Wij gaan namelijk geregeld voor een 2D pret echo, die praktijk bied ook tm ...
Ooh wat leuk! Ja sowieso via Google genoeg te vinden. Maar dacht misschien hebben mensen bij een bepaalde praktijk goede ervaringen. Bij sommige zien de beelden er wel scherper uit dan bij anderen namelijk.
3 jaar geleden
Reactie op June 馃挆
Naar mijn weten ligt dat ook aan de hoeveelheid vruchtwater die je hebt. Ma ...
Haha! Ik woon vlakbij Utrecht. Maar heb een auto van de zaak met tankpas dus een stukje rijden is ook niet erg 馃グ
3 jaar geleden
Focus in Utrecht. Wij hebben hier ook de geslachtsecho gedaan en de 3D echo op de planning. Deze praktijk kreeg ik van meerdere personen aangeraden. Ze doen voor 90% medische echo鈥檚 en 10% pretecho鈥檚. Ze zijn daar goed opgeleid en dat is niet altijd het geval bij bureaus die 3D echo鈥檚 maken.
Wel aan te raden om voor de langere echo te kiezen van 30 minuten. Als het namelijk de eerste keer niet goed lukt, mag je een later moment terugkomen voor nog een poging.
Voor een goede echo is de termijn heel belangrijk. Ik weet het even niet meer uit mijn hoofd maar zelf ga ik met 27 weken. Als je later gaat dan zitten de kleintjes al helemaal in elkaar gekropen met handjes voor het gezichtje.
3 jaar geleden
Reactie op xLotte1990
Focus in Utrecht. Wij hebben hier ook de geslachtsecho gedaan en de 3D echo ...
Ja ik vind focus sowieso goede apparatuur hebben. Ben daar een aantal keer geweest voor medische echo's. Helaas heb ik geen 3d echo kunnen doen omdat mijn placenta voor zat. En dat is nu weer het geval. Zij raden iig aan tussen 26 en 30 weken een 3d echo te doen