12 Reacties

3 jaar geleden

Ik volg wil ook wel graag weten xx 馃グ

3 jaar geleden

Als je het intypt op Google vind je er vanzelf een in de buurt! Dit zal overal wel gelijk staan aan elkaar

3 jaar geleden

Reactie op June 馃挆

Als je het intypt op Google vind je er vanzelf een in de buurt! Dit zal ove ...
Wij gaan namelijk geregeld voor een 2D pret echo, die praktijk bied ook tm 8D aan. 4D laat ze standaard met de 2D zien en heeft daar ook altijd wel een foto van mee 馃槉

3 jaar geleden

Wij hebben bij de vorige zwangerschap een pretecho thuis gedaan en dat hebben we nu ook alweer gepland staan voor deze zwangerschap 馃グ馃グ

3 jaar geleden

Reactie op June 馃挆

Wij gaan namelijk geregeld voor een 2D pret echo, die praktijk bied ook tm ...
Ooh wat leuk! Ja sowieso via Google genoeg te vinden. Maar dacht misschien hebben mensen bij een bepaalde praktijk goede ervaringen. Bij sommige zien de beelden er wel scherper uit dan bij anderen namelijk.

3 jaar geleden

Ooh wat leuk! Ja sowieso via Google genoeg te vinden. Maar dacht misschien ...
Naar mijn weten ligt dat ook aan de hoeveelheid vruchtwater die je hebt. Maar ik zou je omgeving er eventjes bij zetten! Voor het geval dat je ineens heel stad en land door kan rijden 馃槣

3 jaar geleden

Reactie op June 馃挆

Naar mijn weten ligt dat ook aan de hoeveelheid vruchtwater die je hebt. Ma ...
Haha! Ik woon vlakbij Utrecht. Maar heb een auto van de zaak met tankpas dus een stukje rijden is ook niet erg 馃グ

3 jaar geleden

Haha! Ik woon vlakbij Utrecht. Maar heb een auto van de zaak met tankpas du ...
Wellicht pearls of Eden in Almere! Daar hoor ik veel vriendinnen van mij vaak over. Hier mogen ook extra mensen mee naar binnen!

3 jaar geleden

Pearls of Eden is echt een aanrader! Heb hier m鈥檔 geslachtsbepaling gehad. Zo鈥檔 lieve vrouw en ze neemt echt de tijd voor je!

3 jaar geleden

Focus in Utrecht. Wij hebben hier ook de geslachtsecho gedaan en de 3D echo op de planning. Deze praktijk kreeg ik van meerdere personen aangeraden. Ze doen voor 90% medische echo鈥檚 en 10% pretecho鈥檚. Ze zijn daar goed opgeleid en dat is niet altijd het geval bij bureaus die 3D echo鈥檚 maken. Wel aan te raden om voor de langere echo te kiezen van 30 minuten. Als het namelijk de eerste keer niet goed lukt, mag je een later moment terugkomen voor nog een poging. Voor een goede echo is de termijn heel belangrijk. Ik weet het even niet meer uit mijn hoofd maar zelf ga ik met 27 weken. Als je later gaat dan zitten de kleintjes al helemaal in elkaar gekropen met handjes voor het gezichtje.

3 jaar geleden

Reactie op xLotte1990

Focus in Utrecht. Wij hebben hier ook de geslachtsecho gedaan en de 3D echo ...
Ja ik vind focus sowieso goede apparatuur hebben. Ben daar een aantal keer geweest voor medische echo's. Helaas heb ik geen 3d echo kunnen doen omdat mijn placenta voor zat. En dat is nu weer het geval. Zij raden iig aan tussen 26 en 30 weken een 3d echo te doen

3 jaar geleden

Dank jullie wel! Daar kan ik wat mee 馃